Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoileeko muillakin Osuuspankin nettisivut???

Vierailija
30.04.2007 |

Aaargh kun pitäis äkkiä saada laskuja maksuun, mutta kun vaan jumittaa ja jumittaa ja lopuksi ilmoittaa ettpitää kirjautua, vaikka sen olen tehnyt jo monta kertaa!!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt tän päivän aikana jo 12 avainlukuakin listalta:/ Koko ajan heittää pois ja pitää kirjautua uudelleen tai laittaa uutta avainlukua, vaikka just laitti jne...Pari laskua sain äsken maksettua..ennenkö taas sekos ihan täysin ja heitti sivuilta pihalle moneen kertaan...Nyt pitää lähtee sit vielä hakeen pankista uus avainluku-listakin, kun niitä menee vauhdilla.....



Eli et oo ainut ja hermot menny jo moneen kertaan:/

Vierailija
2/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuja käyttää ja edelleen sama meno jatkuu...Koko ajan pitää kirjautua ja syöttää tunnuksia uudelleen jne. Pitäs laittaa hiukka palautetta sinne!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv: nro 2, joka maksoi laskut klo 8 ilman mitään ongelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi