Lue keskustelun säännöt.
Käytäntö surunvalitteluissa
23.04.2007 |
Ystäväni mummo kuoli ja hautajaiset edessä. Onko korrektia laittaa vielä adressi hautajaisiin vaikka muuten jo olenkin osanottoni ilmaissut, mikä on yleinen käytäntö.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla