Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymiöiden käytöstä: korvaako pisteen/huutomerkin/tms. lauseen lopussa,

Vierailija
09.04.2007 |

vai kuuluisiko ensin laittaa piste tms. ja sitten vasta hymiö? Ite en oo laittanut, varmaan siks että säästää tekstareissa tilaa, mutta mikähän on oikea tapa (vai onko sellaista)? ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme