Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko flunssainen lapsi lähteä matkalle?

Vierailija
23.04.2007 |

Eli lentokoneeseen vai onko se lapselle ihan tuskaa? Lapsella ei ole kuumetta, mutta nuha ja yskä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vakuutus? Sen pitäisi korvata ainakin yhden vanhemman ja sairaan lapsen matka tai jos olet yh niin koko perheen matka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos vaan vähän on nuhainen, eikä yski paljon, niin kyllä mielestäni voi lähteä. Kunhan huolehdit, että ei kamalasti siellä sitten räpellä kaikkia yleisiä tiloja, wc:n ovea tms... Ja lapsen kannalta asiaa katsottuna, niin ei ole varmaan lapselle kivaa nuo lentomatkat.

Vierailija
4/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi lentokoneessa istui vieressäni pärskivä aikuinen nainen, en kuitenkaan saanut flunssaa.

Vierailija
5/5 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se korvais vaan mun ja lapsen matkan, ei mun miesystävän matkaa =( Ei lapsi kyllä pärski paljon, mutta vähän välillä.



ap