Kyllä laukesin ja suosittelen, alle tunti kului
Kommentit (4)
Minkä sortin päävamma vaaditaan että harrastuksekseen nostelee turhanpäiväisiä, vuosikausia vanhoja ketjuja ylös? Tänne selkeästi aina yhtäkkiä ilmestyy joku, joka oikein nostelemalla nostelee vanhoja ketjuja ylös, ja siis huom. vielä aina niin, ettei itse oikein edes sano koko asiaan mitään. Lisäksi yleensä se nostettava ketju itsessäänkin on tosiaan aivan turhanpäiväinen ja sellainen, ettei siinä ole mitään pointtia. Silti joku näkee tarpeelliseksi käydä tällaisia kaivelemassa ja nostelemasa. Miksi, jos saan kysyä?
Se lienee tän aloituksen pointti: nostelee vanhoja ketjuja ja sitten laukeaa - alle tunnin nostelu riittää :P
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:00"]
Se lienee tän aloituksen pointti: nostelee vanhoja ketjuja ja sitten laukeaa - alle tunnin nostelu riittää :P
[/quote]
Joo näköjään ainakin aiheet on thaihierontaa, gynekologia jne joten hyvin mahdollista. Ihmettelen vaan, että minkä sortin kiihotusta se nostaminen sinällään tuottaa :D Eikö riittäisi että vaan lueskelee niitä ketjuja jos on sellaisiin mieltynyt.
?