Lue keskustelun säännöt.
Itken ja odotan tuloksia. Rinnassa kyhmy, joka aiotaan poistaa joka tapauksessa. Ohutneulanäytteen tulokset piti saada
16.04.2007 |
jo aiemmin iltapäivällä. Nyt tuli itku. Patti on kuitenkin pahanlaatuinen koska lääkäri sanoi, että se on poistettava joka tapauksessa.
Nyt odotan lääkärin soittoa ja vilkuilen kelloon minuutin välein.
Tulin tänne tappaakseni aikaani.
Kommentit (3)
voit olla turhaan huolissasi ja hoito on ensiluokkaista. Koeta jaksaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lääkäri ei ole vieläkään soittanut.
Olen yksinhuoltaja ja pienin on vielä tarhaiässä.
Kyllä kaikki menee hyvin. Onneksi patti löydettiin ja saat hoitoa.