Lue keskustelun säännöt.
Paljonko maksaisit vuoden 2003
Kommentit (2)
kyseessä ovat 4 vuotta vanhat vaunut. Luulisin, että kahdella lapsella olleet. Kyllä sellainen kuluttaa vaunuja. Olisitko pyytänyt 1500 mk 4 vuotta vanhoista vaunuista? Vaunuihin pätee sama kuin autoihin, arvo tippuu koko ajan kovaa kyytiä. Siksi kannattaakin ostaa käytetyt omille lapsille, saa sitten huoleti käyttää, eikä tarvitse murehtia menetettyjä satasia.
4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos oikein hyvässä kunnossa. Kyllä monesti tuntuu että kaikkea pitäisi saada ilmaiseksi nykyään kun jotkut kehtaa sanoa 50e!! Jessus, uudethan maksaa varmasti 550e, vai?