Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika (1v) kipeä, milloin lekuriin?

Vierailija
09.04.2007 |

Perjantaista asti ollut nuupallaan ja lauantaista asti oksentanut. Ei pysty/jaksa syödä mitään ja maidonkin oksentaa samantien. Eilen kuumetta 39,5C. Pitäisikö mennä tänään illalla päivystykseen ja pyytää saitsia pari päivää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luulin sinun haluavan pyytää nesteytystä lapselle,



jos ei ole syönyt eikä juonut kolmeen päivään niin äkkiä sairaalaan, tuon ikäinen kuivuu lyhyessäkin ajassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala mennä jo sinne lekuriin, lapsen takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla provon yritys...saitsia ju,,mainasitko lapsen päivähoitoon viedä,hah.

järkikin sanoo että saitsia..hoh hoh..kaikkia kanssa..

Vierailija
4/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silmät jo kuopalla tai huulet kuivat tai sinertavät?



Lekuriin suosittelen menemään. Joko ottavat lapsen nesteytykseen, tai koettavat pysyykö Osmosal sisällä. Meillä pysyi tuo Osmosal kun annettiin 5 minuutin välein 10ml.

Vierailija
5/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito nyt on pahin oksennuttaja!



Niin ja jos nestettä ei mene koko ajan ja pysy sisällä (kastuuko vaipat tasáisesti pissasta?) niin sairaalaan heti, koska kuivumisen vaara on suuri.

Vierailija
6/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole provon yritys. Saitsia lähinnä itseni takia. Koulussa vaativat jotain paperia, miksi jään kotiin sällin kanssa.

Poika ei ole ennen ollut kipeänä, niin ei ole mitään kokemusta tällaisesta. Mutta kun hän heräilee, niin lähdemme päivystykseen.

t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi