Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole kenkiä

Vierailija
16.10.2015 |

Lääkäri määräsi jalassa pidettäväksi nilkkatukea aina kävellessä sekä sellaisia kantakorokkeita.

Muuten hyvä, mutta tää yhdistelmä ei mahdu mihinkään kenkään. Mitä mä nyt teen? Töihin on ainakin päästävä, vaikka muuten en kävelisikään. Mitä kummaa laitan jalkoihini?

Miehen kengät olisi varmaan tarpeeksi tilavat, mutta ovat niin monta numeroa isot, että niillä kävely ja oleminen ei onnistu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on yks idea. Osta uudet kengät. 

Vierailija
2/3 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on yks idea. Osta uudet kengät. 

 

Arvaa huvikseen kuinka monta kenkähyllyä olen käynyt läpi. Eipä löydy sellaisia kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on reilunkokoiset varrelliset kengät, leikkaa iso halkio eteen tai taakse ja kengät pysyvät kiinni jollakin ympärille sidottavalla irrallisella remmillä tai solmittavalla nauhalla. Ja pitkikset päälle.  Entä jos teet sisätyötä, voitko käyttää Crocseja tms tai Ainoja (toimistotyö?) väliaikaisesti.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän