Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä eskarissa näillä keleillä kuravaatteet käytössä?

Vierailija
16.10.2015 |

Meillä ne on käskeneet lapsille kurahousut ja kurahanskat päälle, vaikka on ihan aurinkoinen päivä. Kai maa on vähän kostea, mutta ei siellä kyllä mitään kuraa ole.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan