Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä eskarissa näillä keleillä kuravaatteet käytössä?
16.10.2015 |
Meillä ne on käskeneet lapsille kurahousut ja kurahanskat päälle, vaikka on ihan aurinkoinen päivä. Kai maa on vähän kostea, mutta ei siellä kyllä mitään kuraa ole.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla