Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vain pelaa konsolilla, eikä tee mitään kotitöitä

Vierailija
25.09.2015 |

Hän tekee kyllä kahta työtä, mutta laittaa rahansa osakkeisiin. Kaikki menot jaamme puoliksi, joten en hyödy hänestä mitenkään. Hän kuitenkin odottaa ja olettaa, että teen kaikki kotityöt yksin sekä hoidan lapset täysin yksin silloinkin, kun hän on kotona. Hän ei yleensä ehdi vaihtaa vaippoja, tehdä ruokaa tai siivota, kun on "peli juuri nyt kesken -- häivy lehmä siitä". Kun tulimme tänään kaupasta kotiin, hän sanoi melkeinpä ystävällisellä äänellä, että "tyhjennä noi ruokakassit, paskakasa!". Alan olla noihin hänen haukkumisiinsa aivan turta. Eivät ne enää edes täysin loukkaa, mutta jollain tasolla satuttavat runnottua itsetuntoani silti.

Kaikki viikonloput hänellä menee konsolipelien äärellä ja monesti hän käskee minua tekemään ruokaa, mutta ruoan valmistutta ei syökään mitään, sillä peli on kesken. Ja loppujen lopuksi se ruoka jää häneltä kokonaan syömättä. Eroa ollaan mietitty, mutta sitten ratkaisevalla hetkellä, kun pitäisi päättää siitä, että hankin itselleni ja lapsille asunnon, niin mies vetääkin sanojaan takaisin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Se. Sika

Vierailija
2/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä ja muuta omillesi lasten kanssa, jos et mitenkään miehestä hyödy. Kokeile totaaliyksinhuoltajuutta ja elämää myös ilman elatusapurahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen rentoutua videopelien ääressä. Olisin mäkin aika hemmetin väsynyt kahdesta työstä ja haluaisin käyttää vapaa-ajan rentoutumiseen. Halusiko mies edes lapsia?

Vierailija
4/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lähtemiseesi voisi auttaa se, kun mietit millaisen mallin annatte lapsille parisuhteesta, miehestä ja naisesta, toisten kohtelemisesta. Jos teillä on esimerkiksi poika, niin nopeasti oppii kohtelemaan sinua ja muitakin ihmisiä yhtä halveksuvasti kuin miehesi kohtelee sinua. Jos teillä taas on tyttö, niin haluaisitko hänen tyytyvän samanlaiseen paskasuhteeseen jossa itse olet?

Anteeksi, etten nyt saa sanottua tuon paremmin asiaa, mutta pohdi nyt hyvä ihminen oikeasti haluatko kasvattaa lapset tuollaisessa ympäristössä!

Vierailija
5/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sinuna enää miettisi mitä mies haluaa, vana mitä itse haluan. Lähtisin pois tosta suhteesta, ihan sama onko lapsia vai ei. Ei tommonen voi olla ok. Mä ymmärrän että rajojen asettaminen on joillekin vaikeaa, iin oli mullekkn ennen, mutta tollasta sun ei pidä kuunnella. Voi lähde jo, miksi hitossa ihmiset kärsii ja kiduttaa tollasessa. Vuoden päästä erosta mietit mitrn hullu olit kun pidit tota normaalina. suhde ei pitäis olla sotatanner.

Vierailija
6/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseta sille sialle rajat! Hitto, töiden jälkeen on alettava hommiin, siitä se työmaa vasta alkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:18"]

Hän tekee kyllä kahta työtä, mutta laittaa rahansa osakkeisiin. Kaikki menot jaamme puoliksi, joten en hyödy hänestä mitenkään. Hän kuitenkin odottaa ja olettaa, että teen kaikki kotityöt yksin sekä hoidan lapset täysin yksin silloinkin, kun hän on kotona. Hän ei yleensä ehdi vaihtaa vaippoja, tehdä ruokaa tai siivota, kun on "peli juuri nyt kesken -- häivy lehmä siitä". Kun tulimme tänään kaupasta kotiin, hän sanoi melkeinpä ystävällisellä äänellä, että "tyhjennä noi ruokakassit, paskakasa!". Alan olla noihin hänen haukkumisiinsa aivan turta. Eivät ne enää edes täysin loukkaa, mutta jollain tasolla satuttavat runnottua itsetuntoani silti.

Kaikki viikonloput hänellä menee konsolipelien äärellä ja monesti hän käskee minua tekemään ruokaa, mutta ruoan valmistutta ei syökään mitään, sillä peli on kesken. Ja loppujen lopuksi se ruoka jää häneltä kokonaan syömättä. Eroa ollaan mietitty, mutta sitten ratkaisevalla hetkellä, kun pitäisi päättää siitä, että hankin itselleni ja lapsille asunnon, niin mies vetääkin sanojaan takaisin.

[/quote] Voi miten romanttista! Olen niin kateellinen suomalaisten naisten tasa-arvosta. t.usalainen

Vierailija
8/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa läpinäkyvä provo. Nyt on tarkoitus siis puolustella miestä. Areena vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää tollaselle miehelle.

Vierailija
10/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella ei kyl heti tuu mieleen yhtään syytä jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit asunnon valmiiksi, laitat eron vireille yksin, kannat omia ja lasten kamoja pikkuhiljaa uuteen kämppään, muuttopäivänä kerrot, että se oli nyt tässä. Jos irtaimistosta tulee riitaa, tuumaat, että avioero-osituksessa tavataan raastuvassa.

Ei tuollaista paskaläjää kannata jäädä palvelemaan vaikka se tekisi viittä työtä.

Vierailija
12/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on se, että tuo sun kämppiksesi ei ole mies, eikä ainakaan aviomiesainesta ollenkaan. Miksi yleensä menitte yhteen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:18"]

Hän tekee kyllä kahta työtä, mutta laittaa rahansa osakkeisiin. Kaikki menot jaamme puoliksi, joten en hyödy hänestä mitenkään. Hän kuitenkin odottaa ja olettaa, että teen kaikki kotityöt yksin sekä hoidan lapset täysin yksin silloinkin, kun hän on kotona. Hän ei yleensä ehdi vaihtaa vaippoja, tehdä ruokaa tai siivota, kun on "peli juuri nyt kesken -- häivy lehmä siitä". Kun tulimme tänään kaupasta kotiin, hän sanoi melkeinpä ystävällisellä äänellä, että "tyhjennä noi ruokakassit, paskakasa!". Alan olla noihin hänen haukkumisiinsa aivan turta. Eivät ne enää edes täysin loukkaa, mutta jollain tasolla satuttavat runnottua itsetuntoani silti.

Kaikki viikonloput hänellä menee konsolipelien äärellä ja monesti hän käskee minua tekemään ruokaa, mutta ruoan valmistutta ei syökään mitään, sillä peli on kesken. Ja loppujen lopuksi se ruoka jää häneltä kokonaan syömättä. Eroa ollaan mietitty, mutta sitten ratkaisevalla hetkellä, kun pitäisi päättää siitä, että hankin itselleni ja lapsille asunnon, niin mies vetääkin sanojaan takaisin.

[/quote] Voi miten romanttista! Olen niin kateellinen suomalaisten naisten tasa-arvosta. t.usalainen

[/quote]

Oikeassa olet. Itse asiassa exäni oli amerikkalainen ja hän kohteli minua todella ihanasti, romanttisesti ja rakastavasti ja "kuin kukkaa kämmenellä". Tosin suhteemme kaatui siihen välimatkaan sekä pariin muuhun seikkaan. T. Ap (jonka teksti ei ole provo)

Vierailija
14/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:18"]

Hän tekee kyllä kahta työtä, mutta laittaa rahansa osakkeisiin. Kaikki menot jaamme puoliksi, joten en hyödy hänestä mitenkään. Hän kuitenkin odottaa ja olettaa, että teen kaikki kotityöt yksin sekä hoidan lapset täysin yksin silloinkin, kun hän on kotona. Hän ei yleensä ehdi vaihtaa vaippoja, tehdä ruokaa tai siivota, kun on "peli juuri nyt kesken -- häivy lehmä siitä". Kun tulimme tänään kaupasta kotiin, hän sanoi melkeinpä ystävällisellä äänellä, että "tyhjennä noi ruokakassit, paskakasa!". Alan olla noihin hänen haukkumisiinsa aivan turta. Eivät ne enää edes täysin loukkaa, mutta jollain tasolla satuttavat runnottua itsetuntoani silti.

Kaikki viikonloput hänellä menee konsolipelien äärellä ja monesti hän käskee minua tekemään ruokaa, mutta ruoan valmistutta ei syökään mitään, sillä peli on kesken. Ja loppujen lopuksi se ruoka jää häneltä kokonaan syömättä. Eroa ollaan mietitty, mutta sitten ratkaisevalla hetkellä, kun pitäisi päättää siitä, että hankin itselleni ja lapsille asunnon, niin mies vetääkin sanojaan takaisin.

[/quote] Voi miten romanttista! Olen niin kateellinen suomalaisten naisten tasa-arvosta. t.usalainen

[/quote]

Oikeassa olet. Itse asiassa exäni oli amerikkalainen ja hän kohteli minua todella ihanasti, romanttisesti ja rakastavasti ja "kuin kukkaa kämmenellä". Tosin suhteemme kaatui siihen välimatkaan sekä pariin muuhun seikkaan. T. Ap (jonka teksti ei ole provo)

[/quote]

 

Joopa joo. No onneksi tänne tulee laumoittain arabeja viihdyttämään rouvaa seuraavalle kierrokselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme