Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian herkkä ihmisten mielipiteille

Vierailija
25.09.2015 |

Mulle on vähän liian tärkeitä ihmisten mielipiteet musta. Miten voisin oppia olemaan välittämättä siitä mitä muut minusta ajattelevat? Antakaa neuvoja! Mulla menee aivan liikaa energiaa ihmisten miellyttämiseen. Pelkään myös, että muut tuomitsevat minut... että olen vääränlainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Jos joku ihan vitsillä heittää jotain edes negatiivissävytteistä joko luonteesta tai ulkonäöstäni, vatvon ja vatvon asiaa mielessäni aivan naurettavan pitkään. Tosin tiedostan itsekin, että tämä johtuu koulukiusaamis taustastani. Perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mulle jotain täysin käsittämätöntä. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä ihmiset ajattelee tai puhuu? Jos sä elät omaa elämääsi niin kuin itsellesi on parasta, tahallaan satuttamatta tai loukkaamatta ketään, niin miksi se toisten mielipide on niin tärkeä? Suurin osa ei edes tunne sua, ja ne jotka tuntee, tykkää susta tai on tykkäämättä, ihan riippumatta miten paljon sä yrität miellyttää. Päinvastoin, saat varmasti mielistelemällä enemmän arvostelua kuin olemalla oma itsesi.

Vierailija
4/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun keksis.. mulla ihan sama ongelma. Eikä auta yhtään se, että tiedostaa ihan hyvin, ettei ole sen huonompi kuin kukaan muukaan tai ettei kaikkia voi kuitenkaan miellyttää.

Itselle ongelma on sekin, että vaikkei kukaan yleensä arvostelemaan niin onnistun lukemaan rivien välistä tai äänensävystä toisten mielipiteitä tai vihjailuja. Joko ylitulkitsen tai sitten on vaan tuntosarvet herkkinä.
En tiedä auttaisiko se, että alkaisi itse arvostelemaan muita? Ei istu yhtään vaan oman ajatusmalliin kun tiedän miten paljon se voi loukata.

Vierailija
5/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, minulla on ihan sama! Tänään eräs ihminen sanoi minusta negatiivisesti yhden asian jonka ei pitäisi vaikuttaa minuun mitenkään, mutta itkin sitä puoli tuntia..

Vierailija
6/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala keskittyä muihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:47"]

Tiedätkö, minulla on ihan sama! Tänään eräs ihminen sanoi minusta negatiivisesti yhden asian jonka ei pitäisi vaikuttaa minuun mitenkään, mutta itkin sitä puoli tuntia..

[/quote]

Mä kans märehdin vaikka kuinka kauan, jos mulle on sanottu jotain negatiivista. Ärsyttävää. Ja monet itkutkin on itketty. Hope u feel better now. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi