Lue keskustelun säännöt.
Johtamisen erikoisammattitutkinto -Kokemuksia??
25.09.2015 |
Onko täällä kyseisen tutkinnon läpikäyneitä? Millä taustoilla hait koulutukseen? Minkälainen kokemus koulutus oli?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä koulutus, opin todella paljon johtamisesta, opistotasoinen koulutus oli ennestään. Sopivan vaativa, suosittelen lämpimästi kaikille jotka haluavat syventää johtamistaitojaan.
Up