Lue keskustelun säännöt.
Jos olisit bloggari..
22.09.2015 |
Minkälaista paskaa sinusta jauhettaisiin täällä? Siis voi olla aitojakin juttuja, mitä negatiivista vedettäisiin teidän elämästänne tänne?
Kommentit (4)
Olisin niin hyvä bloggari niin minusta ei puhuttaisi muuta kuin hyvää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on 2 blogia, mutta ei musta täällä kukaan mitään kirjoita.
Varmaan " millä nuokin rahoittaa kaiken". kun nyt taviksenakin kysytään. ja vastaus : ihan oma asiamme.
Tää on sitten hys hys-juttu.. Minun pitää pissiä ja kakkia kuten muidenkin kuolevaisten.