Lue keskustelun säännöt.
Mitä tekisitte jos teinisi muuttuisi saatananpalvojaksi?
Kommentit (3)
Todennäköisesti yrittäisin tehdä enemmän asioita yhdessä, harrastaa ja jutella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietysti tekisi mieli keskustella ja perustella lapselle, että jos hän on kristinuskoa vastaan, niin saatananpalvonta on kylläkin kristinuskon tunnustamista. Ja tehdä selväksi, että mitään saatanaa ei ole. Mutta tietenkään tuollaisella keskustelulla ei olisi vaikutusta vanhempiaan vastaan kapinoivaan teiniin, joten yrittäisin ottaa selvää, mistä lapsi on vihainen ja puuttua siihen asiaan. Jos tilanne ei vaatisi suorastaan terapiaa, niin yrittäisin ohjata lasta puhumaan jonkun sellaisen aikuisen kanssa, johon hän luottaa.
Minä ajauduin tuollaiseen porukkaan mukaan teininä. Olin lukenut paljon henkimaailman asioista ja koska vanhemmat eivät välittäneet tekemisistäni, oli oikein kiva saada ystäviä jotka välittivät...