Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos teinisi muuttuisi saatananpalvojaksi?

Vierailija
06.04.2007 |

Veisin varmaan psykiatrille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajauduin tuollaiseen porukkaan mukaan teininä. Olin lukenut paljon henkimaailman asioista ja koska vanhemmat eivät välittäneet tekemisistäni, oli oikein kiva saada ystäviä jotka välittivät...

Vierailija
2/3 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti yrittäisin tehdä enemmän asioita yhdessä, harrastaa ja jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tekisi mieli keskustella ja perustella lapselle, että jos hän on kristinuskoa vastaan, niin saatananpalvonta on kylläkin kristinuskon tunnustamista. Ja tehdä selväksi, että mitään saatanaa ei ole. Mutta tietenkään tuollaisella keskustelulla ei olisi vaikutusta vanhempiaan vastaan kapinoivaan teiniin, joten yrittäisin ottaa selvää, mistä lapsi on vihainen ja puuttua siihen asiaan. Jos tilanne ei vaatisi suorastaan terapiaa, niin yrittäisin ohjata lasta puhumaan jonkun sellaisen aikuisen kanssa, johon hän luottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi