Lue keskustelun säännöt.
Hei, matkija!
27.04.2007 |
Keksitkö kaikista viesteistä jotain hauskaa, vaan vain joistain?
Onko kiva kun sun alotuksiin vastataan huumorilla vai olisko parempi, että ne jäisi vaan otsikoiksi?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menehän nukkumaan, ni et itteäs enempää nolaa.
että se on joku jolla ei vaan oo mitään sanottavaa mihinkään ketjuun, ja näin se pääsee mukaan
Mutta huumoria ei voi koskaan viljellä liikaa.