Lue keskustelun säännöt.
Paluumuutto - oliko työpaikka valmiina?
08.05.2007 |
Harkitsemme vakavasti Suomeen muuttoa tänä kesänä. Epäilyjä herättää se, että työpaikoista ei ole tietoa. Miehelle (ulkomaalainen) on jotain pientä alustavasti kyllä lupailtu elokuusta alkaen. Miten olette tehneet vastaavissa tilanteissa? Oletteko palanneet Suomeen ja luottaneet työpaikan löytyvän (ja onko löytynyt...) vai oletteko etsineet jotain valmiiksi? Kuinka asunto on järjestynyt ilman työpaikkaa Etelä-Suomesta? Meillä rahatilanne antaa periksi kuukauden parin etsiskelyn, mutta sen jälkeen olisi jotain oltava. Ulkomailta käsin työpaikan metsästäminen ei vaan niin helpolta tunnu...
Kellukka
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla