Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIITOSTEN viikko mikä lie?

07.05.2007 |

Hyvin menee täällä, tavoite saavutettu! Mutta kuten aikaisemmin sanoin, haluan tavoitelukeman 2 viikkoa peräkkäin ennekuin uskon että on oikeasti saavutettu eikä mikään hetkellinen nestevaje.



Lähtö 63,5

tavoite 58

pituus 164



totuuden nimissä, kyllä muhkuraa ja löllöä ja kokoa löytyy vielä takamuksesta ja reisistä, mutta jos tämä kaikki olisi kiinteää niin kokoluokka olisi ihan ok.



Jos nyt alkaisi lisätä liikuntaa, vaikka onhan sitä nyttenkin jo ohjelmassa ollut (pitkiä kävelyjä, kevyttä hölkkää ja kuminauhajumppaa kotona).



Tavoitteen saavuttamis- fiilistelyä haittaa vastoinkäymiset elämän muilla osaalueilla, mutta yritän ainakin olla syömättä suruuni/stressiini, muutoinhan tämä koko kevät olisi mennyt hukkaan!



Mukavaa toukokuuta muille viitosille, kertokaa millä mielellä viikko alkaa?



Pinniviini



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme