Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäisän oikeudet...?

07.05.2007 |

Välimatkaa omaan poikaan yli 300 km, eikä minkäänlaista puhelin-yhteyttä olemassa. Aiemmin oli exän miesystävän numero, jota kautta sovittiin tapaamiset ym. Nyt hekin eronneet, eikä enää mitään numeroa josta tavoittaa poikaa.

Onko kellään kokemusta mikä sossun kanta voisi olla. Saako äiti sulkea totaalisesti pois yhteyden ( täysin kunnolliseen ) isään..?

Pojallani on känny, tottakai, mutta ei uskalla äidin kiellolta antaa numeroa minulle.

Eikä exällä mitään oikeaa syytä, vain narsistinen luonnehäiriö.

( joka selittänee aika paljon siitä tietäville )

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan