Lue keskustelun säännöt.
Rivarissa asuvat,yks TÄRKEÄ KYSYMYS ???
20.04.2007 |
Autopaikka oman oven edessä ja kulku siihen kaupungin/kunnan tien kautta, onnistuuko??
Meillä tällänen tilanne ja väitetään ettei kaupungin tien ( merkattu kaavassa keveynliikenteen väyläksi ) kautta saisi ajaa OMAAN PIHAAN/Ulko-oven eteen autoaja pysäköidä siinä.. Ei ole oikeasti kev liikenteen väylä, koska kadun toisesta päästä ajo sallitaan 0,5h pysähtymisellä, toisesta päästä taas ei, liikennemerkit vähän SEKAISIN !!
Taloyhtiömme haluaisi meinaa tehdä autopaikat jokaisen oven eteen.
Mistähän asiaa vois selvittää.
Kommentit (2)
rivarit
täällä päin JOKAISESSA autopaikka oman oben vieressä, miks niihin sit tehdään suoraan ja vanhoissa ei ole??
Kiitos
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuostahan on kysymys, eli ajat metrin päästä naapurin ikkunasta. Nämä ovat ikuisia riidan aiheita. Ja se pelastustie, Ambulanssin ja paloauton on päästävä jokaiselle ovelle!