Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskomatonta!
05.04.2007 |
Nainen ajoi iltasanomien mukaan 3,9 promillen humalassa ja oli laittanut kaksi lastaan, 3 - ja 5-vuotiaat, takakonttiin. Pienimmän turvaistuimeen autoon sisään.
Naista epäillään törkeästä rattijuopumuksesta ja liikennerikkomuksesta.
Eikö mitään syytettä lapsiin liittyen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että minkä nimisiä rikoksia tämmöiset voisivat olla. Mutta on ihan varma, että tässä syntyi uusi lastensuojeluperhe ellei jo ollutkin sellainen.