Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei laivalla voi liikkua hiljaa käytävillä???

Vierailija
29.08.2015 |

Ihmettelen vaan, että risteilylle lähdetään ja tiedetään, että äänet kuuluu käytävältä hyttiin, mutta silti siellä on pakko möykätä ja huutaa. Mitä järkeä? Tallinnan laivalla ei edes kalliimmissa hyttiluokissa säästy yömetelöinniltä. Minä opetan lapsetkin, ettei saa huutaa käytävällä, mutta eräät ei osaa pitää turpaansa kiinni. Kerran kävin valittamassa infossa, kun kirosanat raikui ja ihan törkeää menoa klo 01-04. Kun oli vartija käynyt, hiljaisuus säilyi vartin. Miksi idiootit edes lähtee laivalle, jos ei ole rahaa juoda ravintolassa, vaan pitää huutaa hyteissä ha käytävillä? Olen ollut Ruotsin laivalla myös metelissä, mutta nykyisin otan aina Deluxe tai Commodore-luokasta, että voi nukkuakin.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos sinä jäisit ihan vaan kotiin kiristelemään sitä nutturaa ja annat niiden muiden nauttia matkasta.
Kuka sitäpaitsi edes menee selvinpäin laivalle ja vielä lasten kanssa? Sehän on yksi iso kelluva viinapyhättö.

Vierailija
2/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot just sellanen, että tulisit paplarit päässä hytti käytävälle huutaa, niin heittäisin lonkerot sun päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ravintolatkin menee joskus kiinni laivalla. Hytissä on hyvä jatkaa

Vierailija
4/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun on pakko päästä sinne humalaisten keskelle nalkuttamaan niin varaudu edes korvatulpilla.

Vierailija
5/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee ma tai ti, on rauhallisempaa. En juo kuin lasin viiniä silloin tällöin, joten en allekirjoita tuota, että laiva on juomista varten. Käydään ostoksilla Tukholmassa pari kertaa vuodessa, Tallinnassa ehkä kerran vuodessa. Syödään laivalla hyvin ja lapset tykkää leikkipaikasta sekä lasten ohjelmista. Emme metelöi.

Vierailija
6/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ne laivat ovat rakennettu biletystarkoituksiin. Nutturatädit voi mennä lentäen kohteeseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia mölytään, että se on monille suhteellisen hurja juttu olla siellä laivalla. Siinä ympäristössä ei myöskään ajatella pahaa pienestä humalatilasta, että voi hyvin möykätäkin.

Vierailija
8/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:24"]Ne ravintolatkin menee joskus kiinni laivalla. Hytissä on hyvä jatkaa
[/quote]

Yökerho on sitä varten, että voi ryypätä. Se on auki pitkään. Meitä lasten kanssa matkustavia on paljon. Tuodaan aika paljon rahaa laivayhtiöille, koska ei olla litkimässä sitä alle kahdenkympin olutlaatikkoa omassa hytissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:18"]Ihmettelen vaan, että risteilylle lähdetään ja tiedetään, että äänet kuuluu käytävältä hyttiin, mutta silti siellä on pakko möykätä ja huutaa. Mitä järkeä? Tallinnan laivalla ei edes kalliimmissa hyttiluokissa säästy yömetelöinniltä. Minä opetan lapsetkin, ettei saa huutaa käytävällä, mutta eräät ei osaa pitää turpaansa kiinni. Kerran kävin valittamassa infossa, kun kirosanat raikui ja ihan törkeää menoa klo 01-04. Kun oli vartija käynyt, hiljaisuus säilyi vartin. Miksi idiootit edes lähtee laivalle, jos ei ole rahaa juoda ravintolassa, vaan pitää huutaa hyteissä ha käytävillä? Olen ollut Ruotsin laivalla myös metelissä, mutta nykyisin otan aina Deluxe tai Commodore-luokasta, että voi nukkuakin.
[/quote] Ei auta nykyään enää Deluxekaan. Tän kännihäiriköinnin takia käydään nykyään vain piknik-risteilyillä Ahvenanmaalla, ja äkkiä illaksi kotiin ettei tarvi örvellystä kestää. Uskon ihan aikuistenoikeesti, että ns. hiljaisille risteilyille olisi tilausta (siis että öisin olis todella mahdollisuus nukkua).

Vierailija
10/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:24"]Ne ravintolatkin menee joskus kiinni laivalla. Hytissä on hyvä jatkaa
[/quote]

Yökerho on sitä varten, että voi ryypätä. Se on auki pitkään. Meitä lasten kanssa matkustavia on paljon. Tuodaan aika paljon rahaa laivayhtiöille, koska ei olla litkimässä sitä alle kahdenkympin olutlaatikkoa omassa hytissä.
[/quote]

Yökerhotkin sulkevat ovensa 04.00. Niin ne baarissa viihtyvätkin rahaa tuo, yhyälailla ravintoloissa syö, et ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"]Kas kun ne laivat ovat rakennettu biletystarkoituksiin. Nutturatädit voi mennä lentäen kohteeseensa.
[/quote]

No eihän ne ole! Ostoksista ja ruokailuista tulee suuri osa laivan tuloista. Työskentelin laivalla pari vuotta, mutta en ikinä Tallinnan laivoilla, koska niissä käy juurikin paljon metelöivää, huonosti käyttäytyvää kaljaturistia. Monet ostavat kaljat ja viinatkin Tallinnasta ja säästävät pari euroa. Laivalla siivouskulut jo enemmän kuin örveltäjien tuotot. Oksennukset ja kuset, veret ja paskat jätetään jälkeensä ja käyttäydytään kuin maailman omistajat. Ikävä kyllä totuus on se, että ilman lapsiperheitä ja eläkeläisiä ja muita tiukkapipoja, jotka kuluttavat rahaa, ei koko laivabisnes pyörisi.

Vierailija
12/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä peukalo perseesees ja leiki ankkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"]Kas kun ne laivat ovat rakennettu biletystarkoituksiin. Nutturatädit voi mennä lentäen kohteeseensa. [/quote] No eihän ne ole! Ostoksista ja ruokailuista tulee suuri osa laivan tuloista. Työskentelin laivalla pari vuotta, mutta en ikinä Tallinnan laivoilla, koska niissä käy juurikin paljon metelöivää, huonosti käyttäytyvää kaljaturistia. Monet ostavat kaljat ja viinatkin Tallinnasta ja säästävät pari euroa. Laivalla siivouskulut jo enemmän kuin örveltäjien tuotot. Oksennukset ja kuset, veret ja paskat jätetään jälkeensä ja käyttäydytään kuin maailman omistajat. Ikävä kyllä totuus on se, että ilman lapsiperheitä ja eläkeläisiä ja muita tiukkapipoja, jotka kuluttavat rahaa, ei koko laivabisnes pyörisi.

[/quote]Tiedätkö, ketkä kantavat rahat myös niihin kauppoihin ja ruokapaikkoihin? Ilmeisesti et.

Vierailija
14/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:24"]Ne ravintolatkin menee joskus kiinni laivalla. Hytissä on hyvä jatkaa
[/quote]

Yökerho on sitä varten, että voi ryypätä. Se on auki pitkään. Meitä lasten kanssa matkustavia on paljon. Tuodaan aika paljon rahaa laivayhtiöille, koska ei olla litkimässä sitä alle kahdenkympin olutlaatikkoa omassa hytissä.
[/quote]

Yökerhotkin sulkevat ovensa 04.00. Niin ne baarissa viihtyvätkin rahaa tuo, yhyälailla ravintoloissa syö, et ole ainoa.
[/quote]

Niin ja siihen päälle ne yökerhossa kumotut juomat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"]Kas kun ne laivat ovat rakennettu biletystarkoituksiin. Nutturatädit voi mennä lentäen kohteeseensa.
[/quote]

No eihän ne ole! Ostoksista ja ruokailuista tulee suuri osa laivan tuloista. Työskentelin laivalla pari vuotta, mutta en ikinä Tallinnan laivoilla, koska niissä käy juurikin paljon metelöivää, huonosti käyttäytyvää kaljaturistia. Monet ostavat kaljat ja viinatkin Tallinnasta ja säästävät pari euroa. Laivalla siivouskulut jo enemmän kuin örveltäjien tuotot. Oksennukset ja kuset, veret ja paskat jätetään jälkeensä ja käyttäydytään kuin maailman omistajat. Ikävä kyllä totuus on se, että ilman lapsiperheitä ja eläkeläisiä ja muita tiukkapipoja, jotka kuluttavat rahaa, ei koko laivabisnes pyörisi.
[/quote]

Ai ne ryyppäävät eivät sitten kuluta rahaa? Jep. :D

Vierailija
16/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ärsyttää käytävillä ja hyteissä huutajat, niin kyllä ottaa päähän myös nuoret, jotka ryyppää siellä pitkin laivaa. Viimeks olin työpaikan reissulla ja oli tolkuttomia kakaroita. Välillä joku kävi ajamassa niitä pois, mutta siirtyivät kaljabokseineen muualle ja jatkoivat siellä. Kun palattiin ravintolasta hyttiin, siellä oli makaamassa nuoria lattioilla. Hirveä haju ja yhdellä kuset housussa. Aamuyöllä meidän ovea hakkasi tyttö, jolla oli pelkkä t-paita ja pikkuhousut. Oli niin kännissä, ettei osannut sanoa, mistä on tulossa ja mikä on hytin numero. Kiva talutella siellä pitkin laivaa tuollaista känniääliötä. En tiedä, veivätkö putkaan vai osasiko kertoa henkilökunnalle, missä mennään. Ymmärrän hyvin ap:n pointin. Jos joku laivayhtiö perustaa känniääliöistä vapaan laivavuoron, täällä on heti tulijoita !

Vierailija
17/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:24"]Meitä lasten kanssa matkustavia on paljon. Tuodaan aika paljon rahaa laivayhtiöille, koska ei olla litkimässä sitä alle kahdenkympin olutlaatikkoa omassa hytissä.
[/quote]

Lapsiperheiltä möly ja mekastus onnistuu juomattakin. Joka ikinen kerta.

Vierailija
18/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"]Kas kun ne laivat ovat rakennettu biletystarkoituksiin. Nutturatädit voi mennä lentäen kohteeseensa. [/quote] No eihän ne ole! Ostoksista ja ruokailuista tulee suuri osa laivan tuloista. Työskentelin laivalla pari vuotta, mutta en ikinä Tallinnan laivoilla, koska niissä käy juurikin paljon metelöivää, huonosti käyttäytyvää kaljaturistia. Monet ostavat kaljat ja viinatkin Tallinnasta ja säästävät pari euroa. Laivalla siivouskulut jo enemmän kuin örveltäjien tuotot. Oksennukset ja kuset, veret ja paskat jätetään jälkeensä ja käyttäydytään kuin maailman omistajat. Ikävä kyllä totuus on se, että ilman lapsiperheitä ja eläkeläisiä ja muita tiukkapipoja, jotka kuluttavat rahaa, ei koko laivabisnes pyörisi.

[/quote]Tiedätkö, ketkä kantavat rahat myös niihin kauppoihin ja ruokapaikkoihin? Ilmeisesti et.
[/quote]

Tiedän. Laivayhtiöt seuraavat myös säännöllisesti, kuinka paljon ihmiset kuluttavat rahaa ja mihin kannattaa satsata. Uudet laivat eivät liikennöi niillä reiteillä, jossa eniten tuhotaan paikkoja ja siivouksen tarve valtava. Tähtiartisteilla houkutellaan sitä väkeä, joka käyttäytyy siivosti ja kuluttaa eniten rahaa ruokailuun ja ostoksiin laivalla. Tämä on se puoli kolikosta, joka ei tule mieleen niille, joille laiva on yksi halvan kaljan myymälä.

Vierailija
19/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"]Kas kun ne laivat ovat rakennettu biletystarkoituksiin. Nutturatädit voi mennä lentäen kohteeseensa. [/quote] No eihän ne ole! Ostoksista ja ruokailuista tulee suuri osa laivan tuloista. Työskentelin laivalla pari vuotta, mutta en ikinä Tallinnan laivoilla, koska niissä käy juurikin paljon metelöivää, huonosti käyttäytyvää kaljaturistia. Monet ostavat kaljat ja viinatkin Tallinnasta ja säästävät pari euroa. Laivalla siivouskulut jo enemmän kuin örveltäjien tuotot. Oksennukset ja kuset, veret ja paskat jätetään jälkeensä ja käyttäydytään kuin maailman omistajat. Ikävä kyllä totuus on se, että ilman lapsiperheitä ja eläkeläisiä ja muita tiukkapipoja, jotka kuluttavat rahaa, ei koko laivabisnes pyörisi. [/quote]Tiedätkö, ketkä kantavat rahat myös niihin kauppoihin ja ruokapaikkoihin? Ilmeisesti et. [/quote] Tiedän. Laivayhtiöt seuraavat myös säännöllisesti, kuinka paljon ihmiset kuluttavat rahaa ja mihin kannattaa satsata. Uudet laivat eivät liikennöi niillä reiteillä, jossa eniten tuhotaan paikkoja ja siivouksen tarve valtava. Tähtiartisteilla houkutellaan sitä väkeä, joka käyttäytyy siivosti ja kuluttaa eniten rahaa ruokailuun ja ostoksiin laivalla. Tämä on se puoli kolikosta, joka ei tule mieleen niille, joille laiva on yksi halvan kaljan myymälä.

[/quote]Tahdot siis saada lukijat kuvittelemaan, etteivät bilettäjät laita rahaa ostoksiin ja syömiseen? On melko turhaa vedota tuollaisiin löpinöihin. 

Tai voithan sitten kertoa, miten vähän bilettäjä laittaa rahaa ostoksiin ja ruokailuun. Epäilisin, ettet pysty.

Vierailija
20/80 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"]Kas kun ne laivat ovat rakennettu biletystarkoituksiin. Nutturatädit voi mennä lentäen kohteeseensa. [/quote] No eihän ne ole! Ostoksista ja ruokailuista tulee suuri osa laivan tuloista. Työskentelin laivalla pari vuotta, mutta en ikinä Tallinnan laivoilla, koska niissä käy juurikin paljon metelöivää, huonosti käyttäytyvää kaljaturistia. Monet ostavat kaljat ja viinatkin Tallinnasta ja säästävät pari euroa. Laivalla siivouskulut jo enemmän kuin örveltäjien tuotot. Oksennukset ja kuset, veret ja paskat jätetään jälkeensä ja käyttäydytään kuin maailman omistajat. Ikävä kyllä totuus on se, että ilman lapsiperheitä ja eläkeläisiä ja muita tiukkapipoja, jotka kuluttavat rahaa, ei koko laivabisnes pyörisi.

[/quote]Tiedätkö, ketkä kantavat rahat myös niihin kauppoihin ja ruokapaikkoihin? Ilmeisesti et.
[/quote]

Tiedän. Laivayhtiöt seuraavat myös säännöllisesti, kuinka paljon ihmiset kuluttavat rahaa ja mihin kannattaa satsata. Uudet laivat eivät liikennöi niillä reiteillä, jossa eniten tuhotaan paikkoja ja siivouksen tarve valtava. Tähtiartisteilla houkutellaan sitä väkeä, joka käyttäytyy siivosti ja kuluttaa eniten rahaa ruokailuun ja ostoksiin laivalla. Tämä on se puoli kolikosta, joka ei tule mieleen niille, joille laiva on yksi halvan kaljan myymälä.
[/quote]

Tarkeintaisitko hieman, että mistä tiedät, etteivät ne metelöivät ja huonosti käyttäytyvät ihmiset shoppaile ja syö laivalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä