Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko ravintolassa se normaalikokoinen pizza syödä yhdellä kertaa?

Vierailija
25.06.2026 |

Vai otatteko mukaan loput?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pizza syödään mukisematta

Vierailija
2/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas päättää. Voit tilata jo alun perin puoliksi seuralaisen kanssa tai sitten pyytää jämät laatikkoon ja ottaa mukaan. Suomessa ei hävikkiä katsota hyvällä, joten suosittelen mukaan ottoa seuraavan päivän aamiaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jaksan kokonaan, välillä en. 

Vierailija
4/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä tai pizzeria isäntä suuttuu.

Vierailija
5/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kokonaan, kun olen jo aika vanha.

Vierailija
6/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina puolet mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa. Jättää puolet sinne pizzeriaan säilöön ja palaa seuraavana päivänä syömään sen puolikkaan.

Vierailija
8/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nälkä on ni joo. Useimmiten on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas päättää. Voit tilata jo alun perin puoliksi seuralaisen kanssa tai sitten pyytää jämät laatikkoon ja ottaa mukaan. Suomessa ei hävikkiä katsota hyvällä, joten suosittelen mukaan ottoa seuraavan päivän aamiaiseksi.

Ulkomailla saa viinipullon loputkin ottaa mukaan.

Vierailija
10/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotenkin noloa ottaa mukaan. Ei muutakaan ruokaa tavata ottaa mukaan, jos ei jaksa syödä. Tämä menee vähän samaan kategoriaan kun buffasta pakkaa hedelmiä ja leipiä servetteihin. 

Lapset ymmärrän, kun he nyt ovat, lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö kokonaan, kun olen jo aika vanha.

Siksipä itse ostan kaupasta pakastetun, leikkaan sen kahtia pakasteena ja paistan puolikkaan eri päivinä.

Vierailija
12/12 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on jotenkin noloa ottaa mukaan. Ei muutakaan ruokaa tavata ottaa mukaan, jos ei jaksa syödä. Tämä menee vähän samaan kategoriaan kun buffasta pakkaa hedelmiä ja leipiä servetteihin. 

Lapset ymmärrän, kun he nyt ovat, lapsia. 

Ulkomailla ne pakkaa aina loput ruuat mukaan ravintoloissa. En tiedä onko Suomessa sama.