Kuuluuko ravintolassa se normaalikokoinen pizza syödä yhdellä kertaa?
Vai otatteko mukaan loput?
Kommentit (12)
Asiakas päättää. Voit tilata jo alun perin puoliksi seuralaisen kanssa tai sitten pyytää jämät laatikkoon ja ottaa mukaan. Suomessa ei hävikkiä katsota hyvällä, joten suosittelen mukaan ottoa seuraavan päivän aamiaiseksi.
Ei jaksa. Jättää puolet sinne pizzeriaan säilöön ja palaa seuraavana päivänä syömään sen puolikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas päättää. Voit tilata jo alun perin puoliksi seuralaisen kanssa tai sitten pyytää jämät laatikkoon ja ottaa mukaan. Suomessa ei hävikkiä katsota hyvällä, joten suosittelen mukaan ottoa seuraavan päivän aamiaiseksi.
Ulkomailla saa viinipullon loputkin ottaa mukaan.
Mun mielestä on jotenkin noloa ottaa mukaan. Ei muutakaan ruokaa tavata ottaa mukaan, jos ei jaksa syödä. Tämä menee vähän samaan kategoriaan kun buffasta pakkaa hedelmiä ja leipiä servetteihin.
Lapset ymmärrän, kun he nyt ovat, lapsia.
Vierailija kirjoitti:
En syö kokonaan, kun olen jo aika vanha.
Siksipä itse ostan kaupasta pakastetun, leikkaan sen kahtia pakasteena ja paistan puolikkaan eri päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jotenkin noloa ottaa mukaan. Ei muutakaan ruokaa tavata ottaa mukaan, jos ei jaksa syödä. Tämä menee vähän samaan kategoriaan kun buffasta pakkaa hedelmiä ja leipiä servetteihin.
Lapset ymmärrän, kun he nyt ovat, lapsia.
Ulkomailla ne pakkaa aina loput ruuat mukaan ravintoloissa. En tiedä onko Suomessa sama.
Se pizza syödään mukisematta