Lue keskustelun säännöt.
Mä haluaisin, että palstalla avaukset olis merkitty symbolein aihepiirien mukaan
11.01.2011 |
Esim. vauva-aiheisissa olis tutin kuva, uskontojuttuja sisältävissä risti, miehiä koskevissa kulkuset jne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta se olisi mukavan piristävää. Noi liekitkin on kivoja, voisi olla sit vaikka mitä kuvia. Ihan huvin vuoksi :)
ap