4 tyttölapsen 41v äiti vastailee jos kysyttävää?
Kommentit (10)
Olisitko halunnut pojan?
Olet muuten saanut lapset tosi varhain. Itse olen saman ikäinen ja lapseni syntyneet 90-luvun lopussa.
Kuustoistavuotiaana oot sitten esikoises pykänny?
ei ap
Esikoinen vinkkasi palstasta kun naureskeli jotain juttua ;D hän taitaa vauvakuumeilla luulen ma:))
Ja kyllä, olin juuri täyttänyt 16v kun esikoinen syntyi, miehen kanssa oltu 2v silloin yhdessä ja melkeinpä tuo vahinko kävi heti kun seksi aloiteltiin.
Ap
olisihan se poikakin ollut kiva, myönnän.
Vaikka vielähän tässä ehtis...
Ap
Vierailija:
Kuustoistavuotiaana oot sitten esikoises pykänny?
ei ap
Ehkäisy voi pettää ja kaikki ei halua kokea aborttia vaan kantaa vastuunsa.
Ap kommentoi
27v täynnä ja karikoistakin selvitty:)
Ap
minäkin ehkä sen neljännen tytön vielä joskus haluan, 3 on jo :)