Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ekaluokkalaisillenne tehty lukutestejä?

Vierailija
04.04.2007 |


Minkälaisia tuloksia on tullut?

Entäs milloin lapsenne on oppinut lukemaan täysin sujuvasti, siis yhtä nopeasti kuin sinä itsekin luet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
2/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lukeekin jo tosi sujuvasti Osasi lukea jo ennen eskariakin hyvin. Naapurin kolmasluokkalainen tyttökään ei vielä osaa lukea niin hyvin kuin minä, vaikka hyvin lukeekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkälaisia tuloksia on tullut?

Entäs milloin lapsenne on oppinut lukemaan täysin sujuvasti, siis yhtä nopeasti kuin sinä itsekin luet?

Nykyinen kolmasluokkalaisemme meni Allussa ylimpään kategoriaan, mutta on ollut aikainen lukija. Osasi jo eskariin mennessä lukea melko sujuvasti. Alkoi ekalla pysyä telkkarin tekstityksissä mukana ja nyt lukee nuorisoromaaneja nopsaan tahtiin. Luulen, että on lähellä aikuisen lukunopeutta. Minusta se luetun ymmärtäminen on tärkein asia, ei lukunopeus. Kaverin 9v poika lukee tosi nopsaan, mutta ei tajua läheskään kaikkea.

Ekaluokkalaisemme on hitaampaa sorttia tässä asiassa ja alkaa nyt vasta olla sillä tasolla kuin isosisko oli mennessään eskariin.

Vierailija
4/4 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi