Lue keskustelun säännöt.
Eiliseen epävakaa/rajatila persoona keskustelun pohjalta kysyisin
04.04.2007 |
teiltä joilla on tuo diagnoosi. Miten olette hakeutuneet hoitoon? Muhun sopii tosi hyvin monet noista piirteistä, aikaisemmin on hoidettu masennusta vuosia sitten. Hävettää tosi paljon mennä lääkäriin, en tiedä mistä aloittaisin mitä sanoisin jne. Jonkinlaisia mielenterveysongelmia mulla kuitenkin on. Haluaisin lopettaa tämän, pelkään et tää siirtyy lapsiinikin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla