Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raskaus+migreeni = synnytyksen käynnistys?
12.04.2007 |
Onko kellään kokemuksia, kuinka helposti suostuvat käynnistää synnytyksen raskausajan migreenikohtausten vuoksi? Mulla menossa rv 38. ja mainitsin tänään neuvolassa migreenikohtauksista joita on nyt ollut 3 pienen ajan sisällä. Jos jatkuvat, saan kuulemma lähetteen äitiyspolille ja mahdollisesti käynnistyksen?? Viimeksi kohtauksessa puutui kasvot ja käsi, ei kuulemma hyvä juttu.
Kommentit (3)
Mulla meni tunnottomaksi käsi ja puoli naamaa. Sanoivat vaan NKL:lla että pitää vain kestää vaikka herkkua ei olekaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tosin migreenejä oli säännöllisesti rv:lta 27 lähtien. Eri asia jos päänsärky johtuisi uhkaavasta toksemiasta. Jaksamisia!