Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teet, kun lapsi/lapset päiväunilla?
19.04.2007 |
Itse otan alkuun rennosti kahvikupposen, leivän ja telkkarin ääressä, surffaan netissä ja yritän muistaa ottaa itsekin nokoset, jotka olisivat enemmän kuin tarpeen, mutta yleensä en kerkeä...
Kommentit (6)
käyn suihkussa, syön, surffaan netissä tai opiskelen. koskaan en esim. siivoa tai laita ruokaa vaan olen pyhittänyt nämä pari tuntia omaksi ajakseni
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
luen kirjaa, nukun. mitä tahansa muuta kuin siivoan tai laitan ruokaa :)
kaikenlaista :) Kyllä aina töitä riittää :)
Saan jopa kaksi tuntia olla tekemättä mitään, ihanaa :)
Sitten taas jaksaa puurtaa!
Alue: Aihe vapaa
tehostan tavoitetettani istumalla täällä netin ääressä