Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia ihmisiä asuu Oulun Toppilassa?

Vierailija
10.03.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, että siel asuu aika paljon kaikenlaisia spurguja.

On toki normaalejakin perheitä ja ihmisiä yleensäkin. Työttämiä ja yksinhuoltajia, nuoria vanhempia, nuorta porukkaa muutenkin

Vierailija
2/2 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne älä muuta , ei siellä voi asua rauhassa ainakaan. Halpahallin liepeillä pelkkiä spurguja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän