Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
en koskaan äänestäisi vasemmistoa!
09.03.2007 |
Toivon, että jo vihdoin voitaisiin siirtyä markkinatalouteen, jossa työnteko kannattaisi ja työttömille lusmuille ei maksettaisi kotona makaamisesta. Jokaiselle, joka haluaa työtä tehdä sitä löytyy. Aina ei tietysti heti koulutusta vastaavaa tai johtajia ei kaikki voi olla.
Kommentit (3)
Kyllä työnantajat pitävät kiinni hyvistä työntekijöistä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ottivat pois, etteivät riistäjäkapitalistit suuttuisi. Eihän totuutta saa tuoda yleisesti julki. Parempi että kulkevat nöyränä lieka kaulassa.
Alue: Aihe vapaa
työtä tekevien puolta - herää päiväuniltasi todellisuuteen.