Lue keskustelun säännöt.
Kataisella ja Niinistöllä sivut Irc-galleriassa, meni maku nyt heistä
19.03.2007 |
on aika epätoivoista että pitää ottaa nimimerkki Irc-Galleriaan......
eli nimimerkit sauliniinistö ja jyrkikatainen
Kommentit (2)
En kyllä menisi sanomaan kaikkien aikojen äänivyöryä epätoivoiseksi.. ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuohan vain osoittaa, että jätkät tajuavat, miten Suomen nuorisoon saa parhaiten kontaktin :)