Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia KAUHUNAAPUREITA teilla on ollut? Aloitan: 10 vuotta sitten silloinen naapuri keräsi valituslistaa

Vierailija
29.11.2025 |

Koska olin raskaana ja kävin öisin pissalla,usein myös oksensin. Väitti minun olevan juoppo siihen asti kunnes näki minun raahaavan vauvan tarvikkeita ison mahani kanssa. Valitukset eivät silti loppuneet.

Kun vauva syntyi,soitti sitten poliisille ja sosiaalihuoltoon koska vauva itki! Teki mieli käydä tunkemassa paskavaippa sen postiluukkuun jäähyväislahjana muuttopäivänä..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan mitään kauhunaapureita koska valitsen asuinalueeni hyvin.

M32 Etelä-Helsinki

Vierailija
2/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran asui naapurina joku huumehörhö tai mt-ongelmainen. En tiedä, näkikö harhoissaan jotain demoneja tai pikku-ukkoja, kun huusi selvästi joillekkin olemattomille asioille. Mutta voi sitä hirvittävää metelöintiä lähes joka ainoa yö! Kiroilemista huutamalla, äänistä päätellen myös jotain tavaroiden heittelemistä tai seinien hakkaamista kämpässään. Kaikkein pahinta oli kuitenkin, kun hän paiskoi asuntonsa ovea pahimmillaan monta kertaa yössä niin, että koko rappu raikui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pikkulapsi niin joku tuntematon mies tuli kotiimme kireänä kun olin yksin sisällä kotona. Näin aikuisiällä sain tietää äidiltäni, että yksi naapureista oli silloin häirikkönä hänelle.

Vierailija
4/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikerrostalossa on tai oli joku joka uhkaili ja häiriköi ukrainalaisia naapureita. Myös spraymaalasi asukkaiden autoja ja asfalttia.

Vierailija
5/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli 90lukua kun tatuoinnit eivät vielä olleet yleisiä. Yläkerran jätkä oli tatuoitu kaulaan asti,kulki ilman paitaa vihaisen oloisena ja huusi itsekseen.  Ehkä aineissa? Pelotti aina,että käy kimppuun.

Vierailija
6/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä pelaava naapuri. HUUUTAAA kun peli ei suju. Välillä yölläkin. 

Vierailija
7/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen naapuri edellisessä kämpässä oli kaksimetrinen pohjalainen, jolla oli helvetin kova ääni ja joka puhui taukoamatta kellon ympäri ja välillä pelasi huutaen. Nykyisen mamunaapurin kanssa on vähän hankalaa välillä. Tämä asunto oli tyhjänä pitkään ja häntä veetuttaa kun hänellä on nyt naapuri. Hän ei pidä minusta, olen alkanut suhtautua häneen kuin hän olisi pelkkää ilmaa. 

Vierailija
8/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut koskaan mitään kauhunaapureita koska valitsen asuinalueeni hyvin.

M32 Etelä-Helsinki

No, helpottiko? Itsetunto pönkittyi sen verran, että jaksat taas tämän päivän?

N64 Eira

Vierailija
9/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole omistusasuntotalossa yleensä tule vastaan. Pari narkkia asui hetken, mutta saivat häädön.

Vierailija
10/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poistettiinko eilinen ihana positiivinen aloitus kerrostaloasumisesta?

On tämä maa alennustilassa joka saralla. 

Vierailija
11/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä naapuriasunto airbnb:ssä on joulusesonkina painajainen. 

Vierailija
12/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole omistusasuntotalossa yleensä tule vastaan. Pari narkkia asui hetken, mutta saivat häädön.

Omistusasuntotaloissa on nykyään kova vaihtuvuus. Meillä täällä kantakaupungissa on sen vuoden aikana minkä olen tässä nyt asunut, noin puolet asukkaista vaihtunut. Pelkästään kaksioita on vaihtanut omistajaa kymmenen vuoden aikana, ja tämä ei ole mikään iso ja korkea talo ollenkaan. Neljä kerrosta, kolme rappua.

Vierailija
13/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksoset vauvoja ja kaksi vuotias, yöllä herättiin kun naapurista kuului huutoa ja ilmeisesti hajotettiin paikkoja. Eipä siinä mitään mutta omat nämä kolme alkoivat itkemään, siinä möykässä, sain sitten rauhoitettua kaikki ja kuuntelin sitä naapurin meteliä että loppuuko koko yönä. Meille tuli sitten isännöitsijältä lappu ja oli joku tehnyt myös lasun, koska meillä lapset itki yöllä. Naapureille ei mitään, mutta olivat asuneet siellä kauemmin 

Vierailija
14/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä miksi seuraavan talon ostan järven rannalta ja ympäriltä maata niin paljon ettei tule naapureita. Kun muutin tähän niin oli 2 naapuria. Nyt on 13 koska en tajunnut ostaa kaupan olevia maita ympäriltä pois. 

Vierailija
15/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan osunut kohdalle sellaisia.

Nyt kuitenkin säännöllisen epäsäännöllisesti joku käyttää ilmeisesti kuivausrumpua 23-07 välillä usean tunnin putkeen tai sitten useampi asukas tekee tätä. Aiheuttaa asunnossamme resonanssia, joka ravistelee sisuskaluja myöten.

Myyntiin on laitettava, en jaksa enää valvoa.

Vierailija
16/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä pelaava naapuri. HUUUTAAA kun peli ei suju. Välillä yölläkin. 

Menis töihin

Vierailija
17/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan osunut kohdalle sellaisia.

Nyt kuitenkin säännöllisen epäsäännöllisesti joku käyttää ilmeisesti kuivausrumpua 23-07 välillä usean tunnin putkeen tai sitten useampi asukas tekee tätä. Aiheuttaa asunnossamme resonanssia, joka ravistelee sisuskaluja myöten.

Myyntiin on laitettava, en jaksa enää valvoa.

Eikö olisi helpompaa ottaa asia puheeksi yhtiökokouksessa? Tai edes muistuttaa järjestyssäännöistä? Tuntuu kohtuuttomalta että sinun täytyisi muuttaa pois ja kuka muu haluaa asua talossa jossa eletään öisin? 

Vierailija
18/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 10 vuotta kerrostalohelvetissä jossa oli valittajien valtakunta sekä kävelevät valvontakamerat joista yksi käveli toisinaan lähikauppaan perässäni tarkistamaan mitä ostan Kyllä riitti ja muutin pois 

Vierailija
19/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistusasuntotaloissa on nykyään kova vaihtuvuus. Meillä täällä kantakaupungissa on sen vuoden aikana minkä olen tässä nyt asunut, noin puolet asukkaista vaihtunut. Pelkästään kaksioita on vaihtanut omistajaa kymmenen vuoden aikana, ja tämä ei ole mikään iso ja korkea talo ollenkaan. Neljä kerrosta, kolme rappua.

Onkohan OMISTUSASUNTO ja kova VAIHTUVUUS, epäilen??

Vierailija
20/29 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Srinänaapuriba vuorokauden ympäri paskavaipoissaan rääkyvä dementikko, joka olisi kuulunut ajat sitten laitoshoitoon. Muutin lopulta itse pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan