Lue keskustelun säännöt.
miksi palstalla on väärin olla kristitty perussuomalainen republikaani.
27.06.2026 |
Mutta jos olet sitä peräsuoliporukkaa, se on ok.
Kommentit (8)
Putinin tukeminenkin on hyväksyttävämpää, kuin arvosi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole republikaaneja
Et ole kaksoiskansalaisuusoikeudesta koskaan kuullut?
Koska vassarin mielestä sukupuolia on vähintään 600, mutta poliittisia mielipiteitä vain kaksi: vassari ja nat-si.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole republikaaneja
Et ole kaksoiskansalaisuusoikeudesta koskaan kuullut?
Olemme. Venäläisillä Suomessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole väärin.
Se on ihan sun oma asiasi, eikä kuulu kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole republikaaneja
Teemua ei lasketa?
Koska tämä on pelkkä punikkien paskapalsta.