Lue keskustelun säännöt.
Ostin elämäni ensimmäisen fjällräven kånken repun ja
10.08.2015 |
13-vuotias sanoi "et kai sä aio tollaista teinireppua pitää julkisilla paikoilla". (tosin hänellä ei ole sitä reppua)
Kommentit (5)
Mikä tossa Fjällräven kankenissa on niin hienoo? Kankea ja ankea kassi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi edes joku viitsii laittaa rahansa moiseen rumaan roskaan?
Jaa.