Lue keskustelun säännöt.
Minkälaisia koulutarvikkeita te AIKUISET ostatte itsellenne?
Kommentit (6)
Muumi penaali, lyijykyniä missä joku hassu kumipää, viivoin mikä on kuvioitu, kaikkea hauskaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kauniita vihkoja ja hienon kalenterin aina uutta lukuvuotta varten. Olen 39-vuotias (uudelleenkouluttautuja).
Penispumpun ja norsun kärsällä varustetut alushousut.
Värikkäitä kuitukärkikyniä (?) ja söpöjä ruutuvihkoja :) ja sellainen pieni kalenteri!
Olen 21-vuotias yliopistossa opiskelija, muistiinpanojen kynällä kirjoittaminen on mielestäni kivempaa kuin läppärille/tabletille kirjoittaminen.
Kunnon kuulakärkikyniä, lukuvuosikalenteri ja muistivihkoja. Olen 25-vuotias ja opiskelen yliopistossa.
Periaatteessa en tarvitse mitään, mutta silti tykkään ostaa koululaisten kanssa lyijytäytekyniä, ohut kärkisiä tusseja ja tuolta löytyy myös pitkä rivi geelitusseja ja ihanan värisiä puuvärikyniä. :) Lapset ne jossakin vaiheessa siirtävät itselleen, mutta siihen saakka niillä on mukava leikkiä ja piirustella. Ja ikää minulla on 41 vuotta. :)