Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä Zalando oikein touhuaa??

Vierailija
23.07.2015 |

Yritin tehdä eilen tilausta ja valita maksutavaksi laskun. Eipä kuulkaas onnistunut. Ihmettelin ja googletin. Kaikki näytti olevan osaltani kunnossa. Maksuosoite, toimitusosoite, nimet kirjoitettu oikein jne. Kysyin asiaa Zalandolta. Vastaus tuli:

"kiitos yhteydenotostasi.

Nimeni on Zalando ja annan mieluusti lisätietoja laskusta maksutapana.

Olemme tiukentaneet turvallisuustoimenpiteitämme estääksemme mahdollisia väärinkäytöksiä, jolloin laskun saatavuutta maksutapana on jouduttu rajoittamaan. Tämän vuoksi lasku ei ole automaattisesti tarjolla kaikille asiakkaille, vaikka kaikki laskun ehdot täyttyisivätkin.

Valitettavasti turvallisuustoimenpiteiden tiukentaminen on saattanut vaikuttaa myös sinun maksutapavalikoimaasi, joten pyydän sinua valitsemaan jonkin muun tarjolla olevista maksutavoista. Voit myös kokeilla tilauksen tekemistä hieman myöhemmin tai pienemmällä loppusummalla.

Olen erittäin pahoillani tilanteesta ja toivon, että onnistut tekemään tilauksen jollakin toisella maksutavalla. "

Anteeksi mitä? Olen tehnyt Zalandolle yhteensä tasan 3 tilausta, joista yhden maksoin kortilla, yhden tuotteet palautin kaikki ja yhden (viime toukokuussa) maksoin laskulla. Tilaukset on tehty kahden vuoden sisällä. Minulla ei ole maksuhäiriömerkintää. Kaikkien tilausten kanssa olen toiminut Zalandon ohjeiden mukaan. Mainittakoon, että nyt tilauksen summa, jota yritin tehdä, oli kokonaisuudessaan 63 euroa. Se oli pienempi kuin toukokuussa tekemäni tilaus.

Vaikuttaako tässä se, että toukokuun tilauksesta palautin kolmesta tuotteesta kaksi? Vai mikä tässä tökkii?

 

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:44"]

Mikset voi maksaa kortilla??? Ne Zalandolla eivät varmaan luota siihen, ettet taas palauttaisi jotain, ja siksi eivät anna laskulle. Se postitus on niille tosi kallista, ja jos joku tilaa ja palauttaa ja taas tilaa ja palauttaa, menee niiltä rahat postituksiin ja laskutusseurantaan. Niiden pitää seurata kuitenkin, että oikea summa maksettu. Minä olen saanut tilattua Zalandolta laskulle, eikä ole mitään tarvinnut palauttaa. Kuluneen vuoden aikana tehnyt 3 tilausta.

[/quote]

Itse asiassa tuollaisilla suurilla firmoilla on sellaiset sopimukset ja paljousalennukset kuljetusfirmojen kanssa, etteivät yksittäiset paketit todellakaan tule niille "tosi kalliiksi".

Vierailija
2/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi joskua vuosi sitten sama homma, vaikka olin ennenkin maksanut ja tilannut laskulla. Nyt 3pvä sitten tilasin 104,95€ ja sain sen normaalisti laskulla. Ei oo maksuhäiriöitä tai mitään muutakaan. Onhan tuo kieltämöttä vähän omityista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:46"]

Itse asiassa ei, minä (eli kirjoittaja jolle vastasit) en ole joutunut mihinkään epätoivottujen tilaajien listalle. Juuri eilen tilasin äidilleni laskulla yli 200 euron arvosta. Luultavasti niistä kengistä lähtee parit takaisin, koska äitini jalat ovat ongelmalliset. Koko voi olla täydellinen, mutta kengän muoto silti sellainen, että se painaa jostain. [/quote]

Ongelmallinen jalka kuten minulla. Kenkiä tilaisen netistä ainoastaan selkeillä koko merkinnöillä, tai sitten sellaiset joiden tietää sopivan. Tilailla kenkiä summan mutikassa on typeryyttä, vaikka koko olisi oikea voi lesti olla täysin epäsopiva (jos siitä ei ole kerrottu mitään) tai muuten vain ei mukava kenkä.

 

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:46"]

Ihan turha jankuttaa sinun kanssasi enää, koska olet itse joko tietämätön pelle tai sitten tylsistynyt provoilija. Mutta jos palautuksia on 1000 niin totta kai siihen kuluu vähemmän aikaa ja palkallisia työtunteja kuin vastaavasti 100 000 tuotteen mittaamiseen

[/quote]

 

Se 1000 palautusta voi koskea yhtä (1) tuotetta. Ymmärrätkö, vai oletko jotenkin jälkeen jäänyt?

100 000 x 1000 palautettua tuotetta? Niinkö? Lähetys, palautuksien käsittely, laskujen käsittely jne.. jne.. 

Ja sen yhden tuotteen mittaamiseen menee alle minuutti, niin käsitteletkö/lähetät/hoidat laskutuksen kuntoon alle minuutissa 1000 tuotteen myynnin kohdalla?

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:46"]

ja niiden mittojen kirjaamiseen nettisivuilla. Palautukset hoituvat pääosin automaattisesti (mitä nyt joku kurkkaa palautettuihin paketteihin ja katsoo, että ne tuotteet ovat kunnossa ja kaikki sovitusti paketissa, ja sitten ne varastoidaan uudestaan: ihan normaalia logistiikkaa).

[/quote]

+ laskutus, tuotteiden vieminen takaisin, lähetys x 1000 (mittaminen olisi paaaaljon logistisempaa)

 

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:46"]

En usko, että "tilaamista on vaikeutettu palauttelijoilta". Minulta ei ainakaan ole, vaikka olen palautellut paljon. Kaikista helpoin tapa vaikeuttaa palauttelua on lakata tarjoamasta ilmaista palautusta. Jos jokaisen palautuksen yhteydessä menettäisi postikulujen verran rahaa, sitä tuskin harrastettaisiin niin paljon. Mutta Zalando toimii monessa maassa, joka maassa ihmiset tilaavat ja palauttelevat, ja silti ilmaista palautusta jatketaan. Eiköhän siitä huomaa, että se kannattaa juuri heidän liiketoiminnassaan.

[/quote]

Ei se kannata, vaan on välttämätön paha. Miten se palautus toimii? 

 

Vierailija
4/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt, etteivät Zalandon, Brandosin, Nellyn jne. kaltaiset isot kaupat todellakaan kärsi siitä, että ihmiset kokeilevat vaatteita ja palauttavat osan. Se on mukana liiketoimintamallissa.

Ongelmia on sitten taas siinä, että jotkut ostajat kohtelevat pieniä verkkoputiikkeja samalla tavalla, vaikka se on näille pienille toimijoille pienen volyymin takia paljon haitallisempaa. Tosin nykyään ei ole onneksi pakko enää tarjota ilmaista palautusta, joten pieni putiikki ei ainakaan häviä postikuluissa, jos joku asiakas tilailee ja palauttelee.

Vierailija
5/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:59"]

Miksi sitten ostat sieltä kenkiä joiden et tiedä istuvan jalkaan?

[/quote]

Miksi kukaan ostaa ikinä nettikaupasta mitään?

[/quote]

Koska ne tietää?

 

Vierailija
6/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:30"]

Palautusjankuttajalle vielä: jos palautetussa vaatteessa on selviä käytönjälkiä tai jopa tahroja, sitä ei ole pakko hyväksyä takaisin. Tuotteet kyllä tarkastetaan kun palautus käsitellään. Joten ei, palautetuista tuotteista ei tule "myyntikelvottomia". Itse olen verkkokaupasta ostanut usein m.m. kenkiä, joita on selvästi kokeiltu monta kertaa jalkaan. Samahan se on kaupankin hyllyllä olevissa tuotteissa, on niitäkin moni kokeillut.

[/quote]

Kaupassa otankin sopivaa kokoa aina sieltä hyllyn perukoilta, että saa priimaa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:34"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:16"] Oletteko te jo niin vainoharhaisia että ette uskalla mennä enää vaatekauppaan Suomessa? [/quote] En ole. Mutta vaatekaupan valikoima ei pärjää Zalandon valikoimalle. Sitten tulee vielä myyjä häiriköimään ja ei löydy sitä sopivaa kokoa. Ainut plussapuoli fyysisessä kaupassa on se sovitusmahdollisuus. [/quote] Olet siis läski ja pelkäät ihmiskontakteja? [/quote] Joitain ei vain kiinnosta rynniä ihmismassassa vaatekaupoissa hikisenä kun joku koko ajan tulee kyselemään, että "Tarviitko apua?" "Mitä etsit." - En tarvitse -No mutta jos mä silti autan -Ei tarvitse -Mutta kun... Arghh pahimmillaan ne on siellä sovituskopin ulkopuolella huutelemassa "No miten istuu?" "Onko hyvä?!" "Halooo?!". Siksi shoppailen netissä. P.S. En ole edellinen.

[/quote]

Olet siis läski.

 

Vierailija
8/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:57"]

Uskokaa nyt, etteivät Zalandon, Brandosin, Nellyn jne. kaltaiset isot kaupat todellakaan kärsi siitä, että ihmiset kokeilevat vaatteita ja palauttavat osan. Se on mukana liiketoimintamallissa.

Ongelmia on sitten taas siinä, että jotkut ostajat kohtelevat pieniä verkkoputiikkeja samalla tavalla, vaikka se on näille pienille toimijoille pienen volyymin takia paljon haitallisempaa. Tosin nykyään ei ole onneksi pakko enää tarjota ilmaista palautusta, joten pieni putiikki ei ainakaan häviä postikuluissa, jos joku asiakas tilailee ja palauttelee.

[/quote]

Mitä tuo ilmainen palautus oikein tarkoittaa? Esim. varusteleka mainostaa ilmaista palautusta, mutta ei sieltä koskaan tule mitään tarvikkeita, että tuotteet voisi palauttaa ilmaiseksi, vaan ne pitäisi kiikuttaa postiin ja maksaa?

Onko siis näissä nettiliikkeissä palautus OIKEASTI ilmaista? (hyvä kirjoitus muuten sinulta)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

76, vastaan sinulle nyt vielä kerran, vaikka tiedän sen olevan täysin turhaa.

"Kenkiä tilaisen netistä ainoastaan selkeillä koko merkinnöillä, tai sitten sellaiset joiden tietää sopivan."

No miten sinä tämän varmistat? Käytät aina samanmerkkisiä kenkiä, ja siitä merkistä aina samaa mallia? Tai käyt kivijalkakaupassa kokeilemassa, sopiiko kyseinen kenkä jalkaan, ja sitten tilaat kuitenkin netistä? Reilua :D

"Se 1000 palautusta voi koskea yhtä (1) tuotetta. Ymmärrätkö, vai oletko jotenkin jälkeen jäänyt?"

Sinulla taitaa olla todella epärealistinen kuva tämän Zalandon liiketoiminnasta nyt. Heillä on myynnissä lukemattomia (lieneekö sitten kymmeniä vai satoja tuhansia kerralla) eri tuotteita, joiden vaihtuvuus on nopeaa. Yhdestä tuotteesta näkyy jokaista kokoa olevan tarjolla vain 3 kpl, juuri korkean vaihtuvuuden takia. Siitä kolmesta kappaleesta per koko ei todellakaan voi kertyä tuhatta palautusta per yksi (1) tuote. Eli kyllä, niiden tuhansien ja tuhansien vaihtuvien tuotteiden mittaaminen olisi todellakin kannattamatonta.

"Ja sen yhden tuotteen mittaamiseen menee alle minuutti, niin käsitteletkö/lähetät/hoidat laskutuksen kuntoon alle minuutissa 1000 tuotteen myynnin kohdalla?"

"Alle minuutti" :D Näkee, ettet ole koskaan myynyt vaatteita netissä. Minä olen, ja näitä mittatiedustelijoita oli aina. Hätäisesti otetut mitat täysin hyödyttömiä. Alle minuutissa et saa yhdestä vaatekappaleesta millään luotettavasti niitä kaikkia mittoja, joita hyvän istuvuuden takaamiseksi tarvitaan. Pelkkä rinnanympärys ja vaatekappaleen pituus ei kerro yhtään mitään. Ja kuten sanoin jo aiemmin, vaikka mitat näyttävät paperilla hyvältä, vaate ei silti välttämättä näytä hyvältä tietyn ihmisen päällä.

Usko jo: SE EI KANNATA.

Mitä tulee tuohon logistiikkaan, niin laskutus tapahtuu Zalandolla automaattisesti. Palautukset käsitellään automaattisesti. Henkilökohtaista palvelua näissä isoissa verkkokaupoissa ei käytännössä ole ollenkaan. Ketään ei meinaa saada vastamaan edes silloin, kun lähetyksen/laskutuksen suhteen on ostajalla jokin ongelma. Lähetyksessä ja palautuksessa ainoat ei-automaattiset osat ovat se, kun joku logistiikkakeskuksessa laittaa tuotteen pakettiin tai ottaa sen pois sieltä. Kaikki muu tapahtuu näissä puljuissa liukuhihnameininkinä.

Vierailija
10/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Zalandolta noin 5 kertaa, maksanut heti, enkä ole palauttanut ikinä mitään. Nyt kun tilasin minulle ei tullut laskuvaihtoehtoa. Minulla ei ole mitään maksuhäiriöitä, en käytä edes luottokorttia kuin ulkomailla (siellä se on helpompaa). No, mulle on ihan ok maksaa myös verkkopankissa, joten tilasin kuitenkin. Mietin vain, että jos en minä ole hyvä asiakas niin kuka sitten? Tilasin siis 110 eurolla nyt, jos sillä merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:02"]Tuo palautus voi olla yksi syy. Koska monilla on tapana tilata samaa tuotetta montaa eri kokoa ja sitten palautetaan väärän kokoiset.
[/quote]
Mä olen tehnyt noin kymmeniä kertoja ja just tilasin laukun sieltä. Laskulla.

Vierailija
12/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/zalando-bileet-rokottavat-verkkokauppiaiden-tulosta/3TSh54fv

Palautusten reipas määrä on kuitenkin todellinen ongelma yhtiöille. Joidenkin verkkokauppojen myymistä tuotteista jopa puolet tulee bumerangina takaisin.

Tutkimusten mukaan pelkkä palautuksen käsittely maksaa yhtiöille 6–18 dollaria. Lisäksi kuluihin ynnätään käyttökelvottomassa kunnossa palautetut tuotteet.

Ensi vuonna EU:ssa tulee voimaan laki, joka velvoittaa verkkokauppoja tarjoamaan asiakkailleen 14 päivän vastikkeettoman palautusoikeuden. Vastaava laki on jo voimassa Saksassa.

Aivan kuten perinteisissäkin kaupoissa myös verkkokaupan puolella on tietty porukka, joille tuotteiden palauttaminen on tapa.

Saksassa niin sanotuista Zalando-bileistä on tullut ilmiö: teinit tilaavat verkkokaupasta laatikkokaupalla vaatteita viikonlopun juhlia varten vain palauttaakseen ne seuraavana arkipäivänä taskut täynnä kadonneita autonavaimia ja muuta tavaraa, Economist kertoo.

Frankfurt School of Finance and Managementin tutkimuksen perusteella suuren eurooppalaisen verkkokaupan asiakkaista löytyi viittä prosenttia vastaava ryhmä, joka palautti yli 80 prosenttia kaikista ostoksistaan. Ja yksi prosentti, joka palautti 90 prosenttia ostoksistaan. Tutkimuksen mukaan yrityksen tulos olisi 50 prosenttia korkeampi ilman palautusten kustannuksia."

Nämä kulut te hupisovittelijat siis haluatte hinnoissa maksaa? Ja tilailla kaupoista joiden vaatteita on käytetty jo kenties jossain tilaisuuksissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:04"]

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/zalando-bileet-rokottavat-verkkokauppiaiden-tulosta/3TSh54fv

Palautusten reipas määrä on kuitenkin todellinen ongelma yhtiöille. Joidenkin verkkokauppojen myymistä tuotteista jopa puolet tulee bumerangina takaisin.

Tutkimusten mukaan pelkkä palautuksen käsittely maksaa yhtiöille 6–18 dollaria. Lisäksi kuluihin ynnätään käyttökelvottomassa kunnossa palautetut tuotteet.

Ensi vuonna EU:ssa tulee voimaan laki, joka velvoittaa verkkokauppoja tarjoamaan asiakkailleen 14 päivän vastikkeettoman palautusoikeuden. Vastaava laki on jo voimassa Saksassa.

Aivan kuten perinteisissäkin kaupoissa myös verkkokaupan puolella on tietty porukka, joille tuotteiden palauttaminen on tapa.

Saksassa niin sanotuista Zalando-bileistä on tullut ilmiö: teinit tilaavat verkkokaupasta laatikkokaupalla vaatteita viikonlopun juhlia varten vain palauttaakseen ne seuraavana arkipäivänä taskut täynnä kadonneita autonavaimia ja muuta tavaraa, Economist kertoo.

Frankfurt School of Finance and Managementin tutkimuksen perusteella suuren eurooppalaisen verkkokaupan asiakkaista löytyi viittä prosenttia vastaava ryhmä, joka palautti yli 80 prosenttia kaikista ostoksistaan. Ja yksi prosentti, joka palautti 90 prosenttia ostoksistaan. Tutkimuksen mukaan yrityksen tulos olisi 50 prosenttia korkeampi ilman palautusten kustannuksia."

Nämä kulut te hupisovittelijat siis haluatte hinnoissa maksaa? Ja tilailla kaupoista joiden vaatteita on käytetty jo kenties jossain tilaisuuksissa?

[/quote]

Kuten varmaan huomasit linkittämästäsi tekstistä, noita hupisovittelijoita on ostajista tutkimuksen perusteella 5%.

Me 95% ei tilailla ja palautella mitään huvikseen. Mutta fakta on, että minä en rupea pitämään pelkästä syyllisyydentunnosta kaappini perukoilla kallista vaatetta, joka ei sovi minulle, jonka koko oli väärä, jonka kuvat olivat harhaanjohtavat, jonka materiaali oli huonompaa kuin odotin, tms. Vaihtoehtona on, etten tilaa netistä mitään vaatetta, kuten en yleensä tilaakaan. Tuskin tämäkään vaihtoehto ilahduttaa verkkokauppoja.

P.S. Linkittämäsi artikkeli on vuodelta 2013 ja siksi väärässä siitä, että ilmaista palautusta ei ole enää mikään pakko tarjota, vaikka palautusoikeus onkin etämyynnissä pakollinen. Esimerkiksi ASOS ottaa kyllä palautukset vastaan, mutta palautuspostikulut täytyy maksaa itse. Tämä karsii taatusti hupipalauttelijoita, ja noita viikonlopun bilevaatteita palauttavia ihmisiä karsisi se, että vaatteen etupuolella näkyvällä paikalla olisi aina lappu, jonka on pakko olla palauttaessa vielä paikallaan. Monessa verkkokaupassa tuo onkin jo kauan ollut käytäntönä.

Vierailija
14/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. 50 euron tilausta ei saanut laskulla ja kaikki asiat on kunnossa,aikaisemmat tilaukset maksettu ym. Jätin tilauksen tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vaan yksinkertaisesti on kiristäny niitä ehtojaan? Silloin oletettavasti ei ole mitään tekemistä sillä, ootko ennen tilannu vai et, jos kuitenkin kaikki laitettu uusiksi

Vierailija
16/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palautus voi olla yksi syy. Koska monilla on tapana tilata samaa tuotetta montaa eri kokoa ja sitten palautetaan väärän kokoiset.

Vierailija
17/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin juuri laskulla ja onnistui ihan hyvin.. Mitäköhän ehtoja ne on tiukentanut?

Vierailija
18/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:55"]

Sama juttu mulla. 50 euron tilausta ei saanut laskulla ja kaikki asiat on kunnossa,aikaisemmat tilaukset maksettu ym. Jätin tilauksen tekemättä.

[/quote]

Minä tilasin sitten Stockalta laskulla. Stocka tarkisti laskukelpoisuuden suoraan pankista. Tilauksen teon yhteydessä tarvittiin verkkopankkitunnuksia. Sopii mulla oikein hyvin!

ap

Vierailija
19/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vastasivat Zalandolta minulle näin kun ihmettelin tuota heidän vastausta:

"Tilaustapahtuman lopuksi asiakkaan saatavilla olevat maksutavat määräytyvät automaattisen tarkistusjärjestelmän perusteella. Haluan painottaa, että suppeampi maksutapavalikoima ei ole seuraus esimerkiksi luottokelpoisuudesta tai maksukäyttäytymisestäsi asiakkaanamme, sillä tarkistusprosessin lopputulokseen vaikuttavat hyvin monet seikat.

Tarkistusprosessin automaattisuuden ja monimutkaisuuden vuoksi emme valitettavasti pysty manuaalisesti vaikuttamaan kulloinkin saatavilla oleviin maksutapoihin. Maksutapoihin vaikuttavat tiedot tarkistetaan jokaisen tilauksen yhteydessä erikseen, joten seuraavan tilauksesi yhteydessä käytössäsi saattaa olla maksutapoja, jotka eivät tällä kertaa olleet saatavillasi.

Voit yrittää tehdä tilauksen uudelleen pienemmällä loppusummalla, jos haluamasi maksutavan enimmäisostoraja muuten ylittyisi. Muutoin pyydän sinua valitsemaan tämän tilauksen yhteydessä jonkin toisen maksutavan.

Toivon, että lasku ominaisuus on jälleen pian saatavillasi."

 

ap

Vierailija
20/171 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:55"]

Sama juttu mulla. 50 euron tilausta ei saanut laskulla ja kaikki asiat on kunnossa,aikaisemmat tilaukset maksettu ym. Jätin tilauksen tekemättä.

[/quote]

Minä tilasin sitten Stockalta laskulla. Stocka tarkisti laskukelpoisuuden suoraan pankista. Tilauksen teon yhteydessä tarvittiin verkkopankkitunnuksia. Sopii mulla oikein hyvin!

ap

[/quote]

Hyvä. Laskutuksen hoitaa sitten nykyään Lindorff, joten ole tarkkana, mitä laskuttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä