Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Parhaat lastenvaatemerkit?

Vierailija
10.06.2012 |

Haluaisin teiltä suosituksia siitä mitkä lastenvaatemerkit ovat olleet parhaita hintalaatusuhteeltaan, ulkonäkönsä puolesta ja käytettävyyden suhteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeToo ja H&M on minusta laadultaan hyviä ja kestävät hyvin kuivausrumpukäyttöä.

Vierailija
2/6 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut Popin vaatteet on kestänyt tosi hyvin, osassa (musta) väri haalistunut eka pesussa.



VIllervallan vaatteet nyt vaan on ihanimmat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä hinta-laatusuhde suurimmassa osassa vaatteita. Kunhan ei ihan sitä ohuinta trikooliprua osta. Etenkin LOGG on ollut hyvä ja kestävä pääsääntöisesti henkkamaukalta.



Bogi ei ole pettänyt koskaan, tosin meillä ei ole ollut kuin muutama niiden vaate käytössä.



Ulkovaatteissa erittäin positiivinen tuttavuus on ollut Remu, ainoa miinus vaatteiden hieman rumasta ulkonäöstä.



Parhaat lasten kengät ovat olleet Kavat-merkkiset (Ellokselta alennuksesta ostetut).







Vierailija
4/6 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävaatteessa paras hintalaatusuhde Lindexillä ja H&M:llä, eli edullisia, kestää yleensä yhtä hyvin ellei paremmin kuin kalliimmat merkitkin + aina löytyy kivoja kuoseja ym. Myös Polarn o Pyret. Legosta olen kuullut tosi paljon kehuja, ei kokemusta kuin yksistä kirppishousuista ja ainakin kivan malliset :)

Vierailija
5/6 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisävaatteissa H&M, Lindex ja Paul Frank.

Vierailija
6/6 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Esprit ja Me Too.



Just ja just rimaa hipoen:

Name It ja Linus&Lotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä