Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olo muilla ihmisillä jää sinun seurasta? Tuntevatko he olon hyväksi ja ovatko aiempaa iloisempia? Muuttavatko vakaviksi?

Vierailija
18.05.2025 |

Minkälaista tunnelmaa luot muiden ihmisten seurassa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ilostuvat, joskus joku väsyy. Entä aloittajalla.

Vierailija
2/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanovat usein että tuli niin paljon keveämpi ja parempi mieli kun sai jutella.

Niin kai kun kuuntelen kaikkien murheet alusta loppuun ja pohdin niitä yhdessä heidän kanssaan. Jos minun asiat kiinnostaisi piirun vertaa, tietäisivät että joka päivä pääsen päivän loppuun vain lupaamalla itselleni että huomenna lähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia. Ei mun seurassa näytä kaikki viihtyvän mutta muutama välillä tykkää että kiitti kun tavattiin oli hyvä jutella.

Vierailija
4/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raksavalvoja ja minulla on tällä hetkellä vain 8 kohdetta, raksa-ala täysin seis. Ihmiset ovat ensin iloisia, saavun paikalle ovat myrtsiä ja kun poistun, ovat kuin maansa myyneitä. 

Vierailija
5/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mun seurassani oleville jää hyvä olo. Siis silloin (yleensä aina ihmissuhteissa) , kun tsemppaan ja pistän parastani peliin. Vapaa-ajalla näin.

Mut työminä: olen vaativa...alaiseni tietävät. Uskon, että välillä heille jää aika stressaantumut olo. Kun pyydän ja odotan, että asiat hoituu.

Vierailija
6/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän? Enhän minä enää silloin ole paikalla.

Vierailija
7/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites aloittaja itse vastaat?

Vierailija
8/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle on aikansa. Toivottavasti kykenevät kokemaan seurassani normaalin elämän kirjon tunteita.

Vierailija
9/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herätän jotakin bondausviboja. Olen luonnostani hyväntuulinen, kiltinnäköinen keski-ikäinen täti, jolla on valtava henkilökohtainen reviiri ja joka olisi mieluimmin omissa oloissaan ja ajatuksissaan (sen hyväntuulisuuden salaisuus). No tällaisena vedän puoleeni ihmisiä, tuttuja, puolituttuja, tuntemattomia, työkavereita, ja lähes kaikilla on joku pakottava tarve koskea. Mua läpsytellään toverillisesti kuin jotakin onnea tuovaa maskottia. Vierastan sitä, mutten kehtaa sanoa, jos se tekee heidät onnelliseksi.

Vierailija
10/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset oksentavat ja itkevät seurassani. Parempi kun olen yksin.

Vierailija
11/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä.

Olen ahdistunut ja masentunut niin joillekin varmasti jää raskas olo jos jaksavat noteeraa. Toisaalta mä kuulema säteilen iloa ja hyvää oloa hyvänä päivänä ja ihmiset tuntuu oikeasti tulevan iloiseksi.

Hyvä kysymys muuten!

Vierailija
12/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätän aika äärimmäisiä tunteita. Minua joko rakastetaan tai vihataan. Yleensä vihaajat ovat niitä, jotka ovat yrittäneet kävellä ylitseni ja käyttää minua hyväkseen jollain tavalla enkä ole sallinut sitä.

Vierailija
13/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti heille jää hyvä mieli. Mutta jos joku ei minusta pidä, niin so what. Olen ystävällinen ja mukava kaikille niin kauan, kunnes sattuu joku p*rseeseen a*muttu karhu kohdalle. Ilkeät ihmiset ei pidä musta.

Vierailija
14/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja eläimet ovat aina viihtynyt minun seurassa todella hyvin, myös ne jotka ei normaalisti pidä aikuisista/ihmisistä. Aikuiset taas pyrkivät käyttämään hyväksi. Nykyään elelen aika erakon elämää, olen kirjolla ja introvertti, mikä selittää osaltaan valintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi