Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa näkyä se ahdinko johon maanviljelijät on Suomessa ajettu!

Vierailija
19.06.2012 |

Pomarkun tappajaisä oli maanviljelijä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pelkät verotettavat tulot mitään kerro ja ne ei ole tämän hetkisiä tuloja.

Lainaa on varmaan hirveä määrä. Sukupolenvaihdos, koneet, maiden vuokrat jne.

Kaikki pakolliset kulut ovat kasvaneet todella paljon viimeksi vahvistetusta verotuksesta


Kaikki nuo kulut vähennetään verotuksessa, jos ne vaan ilmoittaa verottajalle. Tosin maanviljelijäperheissä on usein se tapa että tila jää sille lapsista joka ei saa peruskoulua käytyä loppuun, joten on ihan mahdollista ettei viljelijän älyllinen taso riitä veroilmoituksen tekemiseen, ja tulee isot mätkyt.


sinä olet VIISAS,onneksi et ole maanviljelijä.

Vierailija
2/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän sanottiin että kyse varakkaasta tilasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät varmaankaan pahimmassa taloudellisessa ahdingossa eläneet, koska äidillä tilan ulkopuolista tuloa. Varmaan palkka riitti ainakin perheen ruokaan.

Vierailija
4/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellä ei ollut kuin 150 tuhannen vuositulot. Itse en pystyisi elämään mielekästä elämää niin. EU on vienyt leivän rehelliseltä uskovaiselta suomalaiselta talonpojalta.

Vierailija
5/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi äkkiä saada jonkun uuden tukijärjestelmän pariin.

Vierailija
6/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin vaatia yksilöltä vastuuta elämästään, kun kaikki AJETAAN nurkkaan. Itse ei voi tehdä mitään valintoja kun eletään TOTALITARISMISSA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulot oli 100 000e vuodessa, siihen viel

Vierailija
8/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomarkun tappajaisä oli maanviljelijä.


Eiköhän näihin perhesurmiin ole etsittävä syytä jostain muualta?

-On ollut maalaisia ja kaupunkilaisia

- on ollut erilaisista sosioekonomisista taustoista

Sen sijaan yhteistä kaikille: miessukupuoli ja pikkulapsiperhe-elämä... siis mikä nykyisessä meiningissä saa nimenomaan pienten laten isät pimahtamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pelkät verotettavat tulot mitään kerro ja ne ei ole tämän hetkisiä tuloja.

Lainaa on varmaan hirveä määrä. Sukupolenvaihdos, koneet, maiden vuokrat jne.

Kaikki pakolliset kulut ovat kasvaneet todella paljon viimeksi vahvistetusta verotuksesta

Vierailija
10/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen entisen opiskelijakaverin, jolla on iso maatila ja ihan konkurssin partaalla, lihatila. Ei se vaan kannata enää vaikka olisi isokin tila. Tuolla tilalla meni tosi hyvin taloudellisesti, onhan kevät tietenkin jumalattoman raskasta, joten onkohan vaan vetänyt itsensä burnouttiin ja seonnut. Ihmiset ei enää muista levätä ja rentoutua lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen entisen opiskelijakaverin, jolla on iso maatila ja ihan konkurssin partaalla, lihatila. Ei se vaan kannata enää vaikka olisi isokin tila. Tuolla tilalla meni tosi hyvin taloudellisesti, onhan kevät tietenkin jumalattoman raskasta, joten onkohan vaan vetänyt itsensä burnouttiin ja seonnut. Ihmiset ei enää muista levätä ja rentoutua lainkaan.

Vierailija
12/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pelkät verotettavat tulot mitään kerro ja ne ei ole tämän hetkisiä tuloja.

Lainaa on varmaan hirveä määrä. Sukupolenvaihdos, koneet, maiden vuokrat jne.

Kaikki pakolliset kulut ovat kasvaneet todella paljon viimeksi vahvistetusta verotuksesta


Kaikki nuo kulut vähennetään verotuksessa, jos ne vaan ilmoittaa verottajalle. Tosin maanviljelijäperheissä on usein se tapa että tila jää sille lapsista joka ei saa peruskoulua käytyä loppuun, joten on ihan mahdollista ettei viljelijän älyllinen taso riitä veroilmoituksen tekemiseen, ja tulee isot mätkyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pelkät verotettavat tulot mitään kerro ja ne ei ole tämän hetkisiä tuloja.

Lainaa on varmaan hirveä määrä. Sukupolenvaihdos, koneet, maiden vuokrat jne.

Kaikki pakolliset kulut ovat kasvaneet todella paljon viimeksi vahvistetusta verotuksesta


Taloudellinen ahdinko on oikeasti sitä, että

1. ei ole ruokaa

2. Ei ole kattoa pään päällä

3. Ei ole varaa säänpitäviin vaatteisiin

jne.

Se ei ole sitä, että joutuu talouttaan hoitamaan ja säätelemään ja kenties ei ole varaa koko perheen Thaimaareissuun tänä vuonna. =P

Vierailija
14/15 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienata monta sataa tuhatta vuodessa ja pystyä hankkia hirveä lapsilauma?



Normaalilla suomalaisperheellä ei olisi mitään taloudellisia mahdollisuuksia hankkia neljää lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ministeriön taholta todettu, että isot tilat pois.Siirrytään takaisin omavaraisuuteen, ei liikaa tuotantoa .Pakko teurastutusta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan