Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei naapurin nainen!! Miksi aina kyttäät minua ja käännyt sen jälkeen rinkisi puoleen

Vierailija
10.06.2012 |

puhumaan selkäni takana pahaa ja te pyöritätte päitänne yhteistuumin minun suuntaani?



Tiedätkö, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa sinä ja sinun pieni juorukerhosi?

Johon olet näemmä saanut koukutettua lapsesikin.



En todella halua vaihtaa sinun tai juorukerhosi kanssa sanaakaan, koska olet varmaan huomannut että en kaipaa turhanpäiväistä paskanjauhantaa.



Ensin ajattelin, että ok, olet hidas tajuamaan että seurasi ei kiinnosta tai olet vaan niin yksinkertainen tajutaksesi ettei maailma pyöri sinun napasi ympärille, mutta ei, oletkin pelkkä pahansisuinen juorukello.



Mikä mättää? Luulisi että puheenaiheita riittää ihan omissa elämissänne, siinä juorukerhon keskuudessa, mutta ei niin ei.



Ja se seläntakana pahan puhuminen, se olisi korrektia lopettaa, se ei nimittäin kuulu hyviin käytöstapoihin.



Oltu naapureita kuitenkin jo useampi vuosi ja sinä se jaksat minua kytätä ja selän takana paskaa puhua. Ihmeellistä touhua, ei voi kuin ihmetellä!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo. siksi, koska olet niin huono äiti, ja muutenkin paska ihminen.kakkosluokan kansalainen.

Vierailija
2/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo. siksi, koska olet niin huono äiti, ja muutenkin paska ihminen.kakkosluokan kansalainen.

o ou, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he ovat kiinnostuneita sinusta, koska he eivät tiedä sinusta mitään. olet heille se salaperinen nainen, joka ei moikkaa tai kaveraa. Sinun on oltava siis jotenkin outo ja vähintäänkin salaat jotakin.

Vierailija
4/4 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo. siksi, koska olet niin huono äiti, ja muutenkin paska ihminen.kakkosluokan kansalainen.

Ja sinä varmaan ansaitset vuoden äiti-palkinnon, kielenkäytöstä ja juoruilusta ja pahan puhumisesta ja ilkeiden kiusaajalasten kasvattamisesta.