Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesukone hajosi.. Suositelkaa uutta :)

Vierailija
06.05.2012 |

Mielellään 8kg.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut kovassa lapsiperheen käytössä sama Miele jo 7 vuotta eikä mitään vikaa ole vieläkään ilmennyt! Tänäänkin on pyörinyt jo kolme koneellista pyykkiä..



En tiedä löytyykö Mieleä 8kg:n koneina. Meillä on ihan normikokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi