Lue keskustelun säännöt.
Mikä olis sopiva rahasumma hääparille? OV
24.02.2007 |
Isäpuolen tytär menossa naimisiin ja ovat pyytäneet lahjat rahana, koska asuvat ulkomailla. Eiolla todellakaan läheisiä. Ihana kun juhla kuitenkin tiedossa. Mikä olisi sopiva summa?
Kommentit (4)
meitä on siis mies minä ja lapsi. Juhliin menen itsekseni, kun ei ole lapsenvahtia saatavilla ja penska on aika villi tapaus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
10-100¿/aikuinen.