Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt saisitte syötäväksenne ja juotavaksenne ihan mitä vaan,

Vierailija
11.02.2007 |

mitä tilaisitte?



Mulla alkoi ihan kauheasti tekemään mieli thairuokaa.. voisin ottaa jotain hyvää kanaruokaa vaikkapa. Sen päälle aivan kylmää olutta! Olutta harvemmin juon, mutta joskus tekee kauheasti mieli...



Tai sitten joku oikein hyvä pihvi, sen kanssa rapeita kasviksia ja jotakin tulista kastiketta.



Jälkiruoaksi niitä lapsuudesta tuttuja Hopea-toffee " levyjä" , joita enää ei saa... =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pizzaa, jäätelöä, leivoksia ja kakkuja.

Vierailija
2/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Eilinen baarikeikka painaa vielä vähän päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ruokana aiemmin tänään.



Toisaalta syntisen hyvää olisi munakoiso-mozzarellapizza... :-) ja sen kun saisi vielä eteläisen Italian taivaan alla.

Vierailija
4/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä rommipaukun =D

Vierailija
5/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mäkkikamaa siis!

Vierailija
6/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosissaan. Kumpiakin olen syönyt; kaviaarista en pitänyt ja tryffelit eivät maistuneet miltään. Nyt maistuisi hyvin valkosipulikermaperunat ja sisäfilepihvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi