Lue keskustelun säännöt.
Katsoitteko ohjelman
29.03.2009 |
rakas veljeni ykköseltä pari päivää sitten?
Ihana! ja lämmin ohjelma. Veli arvosti ja kohteli veljeään kuin ketä tahansa ihmistä, ei mielisairaana
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla