Onko kukaan seurustellut vartijan kanssa?
Kommentit (14)
On. Oli paljon töissä iltaisin ja viikonloppuisin (baarit), mutta onhan niitä päivätyöläisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
On. Oli paljon töissä iltaisin ja viikonloppuisin (baarit), mutta onhan niitä päivätyöläisiäkin.
Oliko tämä hyvä vai huono puoli?
Ei ole kukaan koskaan seurustellut vartijan kanssa. Kiitos kysymästä.
Pieni palkka ja jaksaako kopeloida enää puolisoa kun on töissä tehnyt sitä jo tarpeekseen.
Naisvartiat ovat tietääkseni lesboja joten en
Olen. Erottiin kun oltiin niin monesta asiasta eri mieltä. Teollisuusmaalaria suosittelen jos joku pitäisi valita.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Erottiin kun oltiin niin monesta asiasta eri mieltä. Teollisuusmaalaria suosittelen jos joku pitäisi valita.
Ihana :D
Aihe: Kerro puolisosi ammatti - varma suositus, mistä ammattiryhmästä löytää hyvä mies/nainen?
Mulla olis heittää sairaanhoitaja ;)
Hyvä mies on.
En ikinä rupeis. Se on varmaan paljon pahempi kuin järjestyksenvalvoja.
Mulla ollut niitä 2, en kestä sitä kaikkea järjestystä.
On. Joillakin taitaa olla jopa puoliso ja lapsiakin.
Kaikki vartijathan on ihan samanlaisia, niillä on vartijan luonne, vartijan mielipiteet ja vartijan ulkonäkö. Tulevat treffeillekin siinä haalarissa, tai työhousuissa ja laittavat nippusiteisiin, jos et osaa olla. Joskus pyytävät näyttämään laukun sisällön.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vartijathan on ihan samanlaisia, niillä on vartijan luonne, vartijan mielipiteet ja vartijan ulkonäkö. Tulevat treffeillekin siinä haalarissa, tai työhousuissa ja laittavat nippusiteisiin, jos et osaa olla. Joskus pyytävät näyttämään laukun sisällön.
Rasittavinta on se pälyily ja käyskentely. Kotonakin nämä tuntevat olevansa onnistununeita silloin, kun katselevat mitä muut tekevät.
Olen. Se seurasi ja vartioi minua joka paikkaan, en suosittele.