Lue keskustelun säännöt.
Voinko pakastaa janssonin kiusauksen raakana?
23.03.2009 |
mulla ainakin on huonoja kokemuksia perunaruuista, kun ne pakastaa kypsänä.. tulee ällöttävän vetistä!
Mutta raakana kun pakastat niin ei pitäisi käydä pahemmin.. laita sitten kerma, kun paistat sen :)
Kommentit (2)
Pistän pakkaseen. =) En tuossa lumisateessa jaksa lähteä sitä kermaa hakemaan. Onhan se kivempi saada sitten suoraan uunista ruokaa, eikä mitään mikrolla sulatettua ja lämmitettyä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tein tupla-annoksen, mutta toiseen ei riittänytkään kermaa. Jos laitan sen ilman kermaa pakkaseen ja joku päivä sulatan, lisään kerman ja laitan uuniin. Mitä tapahtuu? Vai kannattaisiko pakastaa kerman kanssa raakana? Vai kypsänä?