Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, joilla Joululoma alkoi kunnon perheriidalla..?
Kommentit (3)
Toki laitettiin seuraavana aamuna takaisin ja kaikki oli ok...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ääliö tuli " jouluostoksilta" humalassa ja erehdyin asiasta huomauttamaan. Täysi rähinä päällä, hajoitti puhelimensa ja ilmoitti lähtevänsä. No minä sitten hänen lahjojaan etsimään, että saapi mukaansa. Ei sitten lähtenytkään. Viimeinen joulu tuon seurassa!
mutta nyt tulin piruuttani lueskeleen kanssasisarusten kommentteja...