Tunnetko ketään jotka olisivat löytäneet toisensa netin kautta? Kuinka kauan ovat olleet yhdessä, onko lapsia?
Kommentit (7)
Reilu 5 v. yhdessä, 1 lapsi ja toinen tulossa. Erittäin onnellisia olemme :)
Menivät viime kesänä naimisiin ja nyt muija on neljännellä kuulla raskaana.
ovat olleet noin 6vuotta yhdessä, naimisissa ja kaksi lasta.
aivan muun syyn takia kuin että suhde olisi ollut huono
Tapasimme netissä helmikuussa -99,kihlat maaliskuussa -99 ja naimisiin menimme helmikuussa -00.Meillä on kolme lasta ja olemme
onnellisia.Tällaista miestä en olisi ikinä löytänyt ravintolasta,melkein täydellinen :)
Tavattiin netis 4 vuotta sitten, kihlois oltu kohta 3 vuotta, yhdes asuttu 3 vuotta, ja tuolla maailman ihanimman miehen sylis istuu 4,5 kk ikäinen tyttäremme! Mies on ihanin mitä koskaan olla voi.. Hääpäiväkin on sovittu jo ;)
kuusi vuotta yhdessä, joista kaksi naimisissa, toinen lapsi tulossa, meillä on tosi hyvä suhde :D