Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keitä he 20 % ovat jotka eivät onnistu lapsettomuushoidoissa? Tarvitsen kannustusta näin joulun alla :(

Vierailija
23.12.2005 |

Tuli tuosta lapsen kaipuu-ketjusta vaan ajatus kysyä jos joku tietää. Me olemme alle 30-vuotias pari, jotka olemme kokeilleet hoitoja jo useita kertoja.



Keitä ovat ne 20% jotka eivät onnistu koskaan?



Tuleeko heillä vastaan ikä vai lopettavatko he hoidot vaikka vielä voisivat onnistua jos rahkeet riittäisivät jatkaa hoitoja? Vai onko sitten vaan nuorempiakin toivottomia tapauksia, jotka eivät onnistu edes luovutetuilla soluilla jostain selittämättömästä syystä!?



Hyvää joulua kaikille, jotka ovat tässä suossa rämpineet!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain toiselta ehkä puuttuu kohtu tms. Tai jatkuvia keskenmenoja.

Vierailija
2/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumattomuus luomuna ja hoidoilla jää arvoitukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei vaan jaksa enää hoitoja ja mieluummin adoptoi.



Vierailija
4/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut parit kun rämpivät hoitojen suossa vuosikausia ja toiset - kuten minä ja mieheni - lopettavat hoidot jo melko alkuvaiheessa. Kai meidät voi laskea tällaiseksi tapaukseksi, koska ne hoidot jotka kävimme läpi eivät tuottaneet toivottua tulosta.

Vierailija
5/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuimme saamaan ensimmäisen lapsen heti ensimmäisellä icsi - hoidolla. Toista emme saaneet, vaikka kävimme läpi vielä 3 hoitoa lukuisine pakastesiirtoineen. Minkään ei pitäisi olla muuttunut ensimmäisestä kerrasta, vain ikää ehti tulla pari vuotta lisää.



Olen lapsettomuuspalstoilla lukenut joistakin, joilla on onnistanut vasta esim. 5. hoito (puhun nyt ivf/icsi -hoidoista). Harva jaksaa noin pitkälle, julkisella ei edes tehdä kai kun 3 hoitoa.

Vierailija
6/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! Olen pahoillani että ette onnistuneet,



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu tuli luomusti raskaaksi 7 vuoden yrityksen ja loppunkäytyjen lapsettomuushoitojen( =Hoidot julkisella puolella lopetettiin lääkärin päätöksellä) jälkeen.

Vierailija
8/8 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päätöksen (aikaa siitä pian pari vuotta) jälkeen elämä onkin lähtenyt paljon parempaan suuntaan ja tunnen taas olevani niin sanotusti ohjaimissa, vaikka ei elämää oikeasti voi paljoa ohjatakaan.

En edes uskalla miettiä, missä kunnossa olisin nyt psyykkisesti, jos olisimme vielä hoitoputkessa :o



Voi olla, että vielä hakeudumme uudestaan hoitoihin jossain vaiheessa, mutta totuus on se, että mitä enemmän aikaa hoitojen lopettamisesta kuluu, niin sen vastenmielisemmältä niiden aloittaminen alkaa tuntua...Olisin ehkä kiinnostunut adoptiosta, mutta mieheni ei ole vielä siihen kypsynyt ajatuksen tasolla.